10 Relats de 20 paraules (I)

Un relat de: Jimbielard

1 Resposta oculta Tema: Un final inesperat


Has tancat el gas? Has girat la clau del pany?. Ai, deixa´m fer-me il.lusions i no em recordis… que vivim entre cartrons!!





2. Negoci?Tema: La confiança


Sempre estava ple a bessar. Ple d´amics, Per aixpo al final he hagut de tancar el bar






3 . EsgotatTema: Escriptors mediàtics

Després de cercar-lo desesperadament per fi he aconseguit l´ejemplar. Uma setzena ediciò. I això es tot?






4- Manament insobornable Tema: els nou deu manaments

Desè- No facis cãs de La meva bona i saludable aparença i em cas d´accident no em treguis El casc.






5- Infidelitat Tema: Les coses de parella


Desprès de temps junts enyorava la seva parella. No assimilava que deixés el tricorni per anar als Mossos d´Esquadra.




6- Dona o amant? Tema: Olors

- Qui soooooooooc?
I es va quedar paralitzat intentant recordar a quina de les dues havia regalat aquell perfum.




7- Crònica d´una mort anunciada Tema: El jardí


Aquest matí el jardí esdevingué mut, esperant la mort i anyorant les grans converses amb la senyora María, ara morta.






8- Rutina diària Tema: El destí


I ara a córrer com sempre, preparat per rebre empentes, mossegades, enganxades, per fer transbordament i assumir el meu destí.






9- Maleit Mecànic!!! Tema: Taller mecànic


Sense compassió m´informà que no hi havia res a fer. M´hi vaig passar els millors anys de la meva vida!






10- Demà serà un altre dia Tema: Aniversari

Per molts aaaaaaaaaaanys!!! -esclatà a l'uníson la família, hipòcritament agermanada, mentre ell aguantava, amb rostre d'aniversari, un somriure forçat.

Comentaris

  • M'agraden[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 24-07-2008 | Valoració: 10

    els relats curts quan son bons com els teus.
    Què tendre El jardí!
    Què trist Un final inesperat!
    Què sorprenent Les coses de parella!
    Coincidim en això de les puntuacions. Jo, si no puc posar un 10, no comento, a no ser que sigui un principiant. (Parlo com si fos veterana i ja deus haver vist que no ho soc.)
    Molt agraida pel teu comentari tan encoratjador.
    Nonna_Carme

  • Uau, que bons,[Ofensiu]
    allan | 27-05-2008

    ja te n'havia llegit alguns al fòrum però d'altres no. El 2 i el 6 m'encanten, sense desmerèixer la resta. I el del jardí es molt evocador i bell.

    a.

l´Autor

Foto de perfil de Jimbielard

Jimbielard

71 Relats

252 Comentaris

90624 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona durant l'any del baby-boom i haig de fer cua per qualsevol cosa. He viscut sempre a Sant Andreu de Palomar, un poble mil·lenari annexat a Barcelona cap al 1897.
Fa poc que escric però he descobert que en gaudeixo i m'apassiona.
M'he anat fent gran, descobrint coses noves, aprenent el que m'agrada i el que no...

Per això us animo a fer qualsevol comentari que agraeixo per endavant.



https://joansamfainablog.wordpress.com/