VIL ANNA

Un relat de: kefas

Tanmateix
amo aquestes clares pupil•les de carícia sedosa,
ulls de somriure etern
que es tanquen amb la dolça ombra
de les teves parpelles.
Amo el record de la fresca boca que em perfuma
i el cabell ondulat d'efluvis de fum
i els dits lleugers amb somriure de gemmes fresques.
i aquestes dunes que emergeixen del fons del teu pit per asenyalar-me el clot on viu el sentit de la vida.

Comentaris

  • Hola Kefas...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-10-2019

    He rellegit aquest poema teu i he trobat un "falta d'ortografia", el cas que ara me n'anodonat jo... vaja!!
    Doncs et comente que la paraula: asenyalar-me, està escrita i deu de ser amb doble "Esa"... és així... assenyalar-me.
    Bé. No passa res, però t'has enganyat un poquet.

    Bé, t'invite a la meua pàgina, quan pugues i tingues temps...
    i em podràs llegir "La Daina", que està publicat.
    Gràcies...

    Perla de vellut

  • Encara que siga vil...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-03-2019 | Valoració: 10

    Aquesta Anna, li manifestes unes expressions meravelloses que són tan dolces com un pastís. Una meravella de poema, per l'Anna, que no s'ho mereix.
    Realment molt bo i amb paraules que ressalten el sentit de l'amor perfecte.
    És que ho has relatat molt bé.
    M'ha agradat haver-te llegit aquest.
    Un salutació...
    Perla de vellut

  • Amor impossible[Ofensiu]
    Montseblanc | 20-08-2018

    Entenc que això de que l’Anna et va portar al patíbul és una metàfora. Suposo que la ignorància (voluntària o volguda) del teu amor per part d’ella t’ha conduït a una mort poètica, que no pas real. I, com que l’amor és, i no es pot esborrar, per molt que ella sigui vil, en tu produeix una inspiració que enllaça mots i sentiments d’una manera que fa esborronar de plaer.

  • Fotografia[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 08-07-2018 | Valoració: 10

    Una fotografia d'un sentiment, un revelat instantani d'un pensament potser amagat. Ara només cal conèixer l'ara d'aquesta relació. Una abraçada.

    Aleix

  • Breu [Ofensiu]
    El poeta | 30-06-2018 | Valoració: 8

    Bell poema, ple de sensibilitat i d´un cert romanticisme.
    Les meves felicitacions per tu.

  • L’Anna estarà contenta[Ofensiu]
    kefas | 14-06-2018

    en veure com aprecieu la seva persona.

    Jo també, malgrat que em va portar al patíbul.

    Mentre hi pujava vaig recordar els instants infinits que em va curullar de joia.
    I, després, el seu oblit. Perquè mai podí endinsar les meves paraules en l’aigua profunda dels seus sentits.

  • Que bé![Ofensiu]
    Mena Guiga | 13-06-2018

    Que la no pas vil Anna rebi uns mots així!
    Ara li toca a ella de retornar-los...tot i que no hi ha més talents que els de les lletres, com les teves lletres descriuen sobre ella, aquí.

    Té un toc martipolenc, això sí.


    Mena

  • L'amor...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 11-06-2018 | Valoració: 10

    Un poema preciós. Unes imatges delicades, cristal·lines i punyents alhora pel que fa a l'emoció i tendresa que desperten. Un poema per a llegir i rellegir, per a saber que l'amor vertader mai caduca, sinó que ha estat, és i serà... Feia temps que esperava, amb candeletes, un poema com aquest. Gràcies... Nil.

Valoració mitja: 9.5