La vertadera llegenda de Sant Jordi

Un relat de: kefas

-Jordiiiii! Treu aquesta ferralla de la taula. Ja t'he dit que no la deixessis aquí.
-On la poso, mare? És per aquesta tarda.
- I què has de fer aquesta tarda, si és pot saber?
- Anar a matar el drac.
- El drac, quin drac? No em tornis a prendre el pèl eh!
- El drac que es vol menjar l'Elisenda.
- Apa, ja hi tornem a ser! El teu pare amb les seves històries de dracs i princeses ens farà tornar leros. .... Maneeeel! Pots venir?
- No puuuuc! Surto a buscar la rosa!
- Un altre. I perquè vols tu una rosa!
- Què dius?
- Que perquè necessites una rosa!
- Ah, és pel nano. Si no porta la rosa. el drac no es deixarà matar. És un drac nou, de Vic, I els dracs de Vic només es rendeixen al cavaller de la rosa! ... Adeuuuuu!
- Ai! No sé si riure o plorar! Quina família!.
.....
-Jordi, obre, han trucat a la porta.
- És l'Elisenda, mare.
- Elisenda, què hi fas aquí, és hora de dinar!.
- Ho sento senyora Rosa, però tinc por. Estimo el Jordi, però una cosa és l'amor i l'altra la confiança. No el veig capaç de matar el drac.
- Això ho arreglo jo ara mateix. Jordi, on és el drac?
- A l'Ajuntament, mare..... Però què fa, perquè agafa la llança?
......
- Pare, ha vist la mare? Fa quatre hores que ha marxat i encara no ha tornat.
- Si fill, està a comissaria. detinguda.
- No pot ser!.
-Si, Elisenda. Ha entrat a l'Ajuntament feta una fera, ha preguntat pel senyor Drachs, el secretari, i no han pogut impedir que entrés al despatx i li clavés la llança. L'ha mort.
- Com està, pare?
- Contenta. Quan m'ha vist, m'ha dit: ho veus, no costava tant. I sense rosa.

Comentaris

  • Vaja amb la llegenda. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-04-2024 | Valoració: 10

    Realment és un tan complicat, aquest relat.
    Apaga't la llum! Perquè el surrealisme està patent. L'Elisenda és la culpable de matar-lo. Enhorabona per la teua fantasia i pels 6010 comentaris que has tingut en tres dies.
    Ets un crac, Kefas.

    Cordialment.
    Perla de vellut.

  • Precipitar-se no és bo[Ofensiu]
    llpages | 28-04-2024

    Els rampells no són aconsellables perquè acaba rebent qui té menys culpa. Això sí, el cognom Drachs quasi és pronuncia com "drac", però això no justifica la fi del funcionari, quin trist destí... Un relat esbojarrat que distreu de principi a fi.

  • Apa aquí[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 28-04-2024

    Embolica que fa fort. Cada relat nou que fas, et superes a tu mateix. Surrealista, sorprenent i sense escatimar imaginació. Encara bo, que el culpable finalment sabem qui és.
    Boníssim Kefas.
    Rosa.

  • Pensat i fet[Ofensiu]

    Mare de Déu senyor quins família de bojos i quin final d'història més foll! El que semblava essent una ximpleria d'un marrec i acaba essent una tocada de bolet d'un adult en deixant al pobre secretari de l'ajuntament al seti és més que surrealista. Un relat que no et deixa indiferent....