Tu allà i jo aquí

Un relat de: marta_gut

El vent, enredant-me els cabells, curts, obscurs. El mar embogit, lluitant contra éssers invisibles, empenyent-los, tractant d'enviar-los lluny. Els núvols, anunciant unes gotes que volen però no volen caure, i la fresca, matisant totes i cadascuna d'aquestes darreres clarors del dia.
Tu allà i jo aquí, separats per centenars de quilòmetres de distància i per aquest mar enfadat, que sembla que vol apoderar-se de l'espai vital de la sorra.
Avui puc sentir l'enyorança que es cristal·litza dins el meu pit, l'enyorança pels dies en què els minuts no em bastaven per estar amb tu, per les nits que semblaven no acabar mai i que finalment acabaven massa aviat. Enyor els teus ulls, la teva olor, la teva veu.
Tu allà i jo aquí, jo aquí i tu allà. Sols, el vent, el mar i nosaltres dos.

Comentaris

  • seguim en contacte[Ofensiu]
    joandemataro | 14-05-2010 | Valoració: 10

    jo també et segueixo llegint marta....molt dolcet i bonic aquest poema
    et felicito de nou

    no sé si ja ho has fet però et convido a llegir aquest poema meu: Abraça'm

    fins aviat
    una abraçada encaixada
    joan

  • Distàncies...[Ofensiu]
    natasha | 16-07-2009

    ... reflectides en la immensitat del mar, records que uneixen persones i que fan brillar els ulls.
    Malgrat l'enyorança, bonic text el que ens regales.
    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de marta_gut

marta_gut

59 Relats

111 Comentaris

56225 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Qui té ulls per veure i orelles per escoltar, es convenç de que els mortals no poden encobrir cap secret. Perquè quan els llavis callen, xerren les puntes dels dits i l'emoció traspua per tots els porus del cos.

Sigmund Freud.