SIGUES SINCERA

Un relat de: Ariadna Garrido

SIGUES SINCERA

Negues evidències amb rotunditat assajada.
Trist destí et guarda.
Transformes primaveres en paisatges de neus;
perquè no vols veure més enllà dels teus peus.
"Com descriure la decepció aguda que sentia?"
vaig preguntar-li a algú.
"És una patologia molt comú,
hui en dia".
I quanta raó tenia;
pensava,"Voldria una indemnització"
I aquella cançó;
cantava: "pitjor és sentir
que la vida se'n va".
"I tant... si la deixes fugir!".
Cansada, es resigna:
"No ho puc evitar, és com sóc"
"No ho vols esquivar, sols és això".
"Vols sinceritat en un sol mot?"
Feblesa.
Aquesta és una paraula ben entesa
per qui no vola per por a la por;
per qui no obri el cor.
I també per qui no es valora
perquè se sent sola.
19/1/10

Comentaris

  • indefinida | 14-04-2010 | Valoració: 10

    Sincerament ja ho has dit tot.


    Un petó!

  • ...Bé.[Ofensiu]
    jos monts | 13-04-2010 | Valoració: 10


    Mai ens hem parat a pensar si tenim la suficient capacitat per reflexionar sobre qui som, com som, que hi fem , quin és l'entorn que ens envolta, perquè hem nascut i quin és el nostre paper en aquest mar de confusió i incertesa.

    Potser encara molts de vosaltres no us heu fet mai aquesta pregunta, i potser ningú és prou sincer i noble per jutjar-se a si mateix .

    El jo està sempre al davant de tot i això fa que no siguem prou objectius per veure la realitat, més enllà dels nostres propis defectes.

    Moltes vegades ho dissimulem amb algun virtut imposada segons el nostre criteri, que ens fa de camuflatge en l'ambient on desenvolupem les nostres tasques quotidianes, així aconseguim vendre la imatge que ens interessa i ser millor vistos.

    Salutacions

    Josep

  • La connexió...[Ofensiu]
    Ariadna Garrido | 13-04-2010

    entre vosaltres i el poema es fa evident quan en sou partíceps, testimonis, i això ocorre quan el feu vostre. Per aquest motiu, gràcies.

    Aquest relat és especial per mi. És tota una declaració d'intencions, el títol ho diu amb contundència.

    Besets mil!!

  • He trobat...[Ofensiu]
    natasha | 10-04-2010

    ... en les teves paraules la sensació que sento vers una amiga... por a la por i no fer les coses per aquesta maleïda feblesa...
    M'agrada per la forma i el reflex de vivències que fas.
    Una abraçada

  • El valor de la sinceritat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-04-2010 | Valoració: 10

    Sensacional ! La sinceritat és connectar i ser coherent amb la veritat i la pròpia realitat (identitat).

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Ariadna Garrido

Ariadna Garrido

40 Relats

146 Comentaris

43820 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola!

No importa allò que diga el meu DNI, no importa on vaig nàixer, com tampoc importa la meua vida personal. Sóc una persona que escriu per plaer.

No cal dir que no he deixat d'escriure fins que vaig descobrir què era i espere continuar igual. Alguns escrits són poemes, d'altres pensaments, hi ha que són contes, alguns relats, etc. M'agrada innovar i provar noves tècniques d'escriptura, nous ritmes, nous horitzons... Sempre he sigut curiosa en eixe aspecte. El que escric són trossets de la meua vida.

Espere que els gaudiu tant com jo fent-los. Les crítiques constructives són molt benvingudes. Com més ulls, més perspectives, totes són vàlides.

Correu: maria.chovares@gmail.com contact@ariadnagarrido.com

Web: https://www.ariadnagarrido.com/

Blocs:

http://prismesdevidre.blogspot.com.es/
http://paraulesxparaules.blogspot.com