Aquesta mort meua...

Un relat de: Ariadna Garrido

Em costa tot. Moure'm, respirar; cada moviment em destorba i em provoca dolor inusitat arreu. Cada alenada és com donar la benvinguda a les agulles dins d'un pit cansat. Marcint idees vaig apagant-me la llum, teixint la veritat d'una inhumana raó de ser. Creant una devastadora i poderosíssima punyença.

A
q
u
e
s
t
a

m
o
r
t

m
e
u
a
.
.
.

Diuen que sóc anciana, aquells pensaments. I com s'entén amb 19 anys?

22/2/10

Comentaris

  • Ariadna Garrido | 12-03-2010

    Fada, moltes gràcies per comentar! Celebre que t'agrade, la idea de la descripció és una constant en totes les cultures i escriptors; no he pogut aportar el meu granet de sorra.

    Simplement he descrit de manera espontània el que sentia. Espere comentar un relat teu promte, ens llegim! :)


    Besets!!

  • Fascinant!!![Ofensiu]
    Fada del bosc | 04-03-2010 | Valoració: 10

    Tal vegada estem vius i sans però ens sentim morir....
    he quedat fascinada per la teva manera de descriure aquesta sensació que un dia o altre la vivim.

  • Ariadna Garrido | 04-03-2010

    Pot ser la propietat no està clara, però és innegable que la mort sempre ens acompanya, és el destí final. Això, no obstant, no implica que hem de viure lligats a aquests funests pensaments.

    Això és un reflexe d'un estat d'ànim. Com si em mirara a l'espill.

    Gràcies per comentar-los tots, perla ;)

    Besets van per tu.

  • Joan G. Pons | 03-03-2010 | Valoració: 10

    Tinc dubtes si som propietaris de la mort. Segurament ho són altres.
    Potser qui ha sentir la mort és quelcom, a prop teu, i que no vol morir i et fa la punyeta.
    Mou fitxa. A mi em funciona.

l´Autor

Foto de perfil de Ariadna Garrido

Ariadna Garrido

40 Relats

146 Comentaris

43815 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola!

No importa allò que diga el meu DNI, no importa on vaig nàixer, com tampoc importa la meua vida personal. Sóc una persona que escriu per plaer.

No cal dir que no he deixat d'escriure fins que vaig descobrir què era i espere continuar igual. Alguns escrits són poemes, d'altres pensaments, hi ha que són contes, alguns relats, etc. M'agrada innovar i provar noves tècniques d'escriptura, nous ritmes, nous horitzons... Sempre he sigut curiosa en eixe aspecte. El que escric són trossets de la meua vida.

Espere que els gaudiu tant com jo fent-los. Les crítiques constructives són molt benvingudes. Com més ulls, més perspectives, totes són vàlides.

Correu: maria.chovares@gmail.com contact@ariadnagarrido.com

Web: https://www.ariadnagarrido.com/

Blocs:

http://prismesdevidre.blogspot.com.es/
http://paraulesxparaules.blogspot.com