Sentit

Un relat de: Leela

Aclucava els ulls cercant un sentit,
esborrant significats superflus,
buscant sinònims als mots.

Aclucava els ulls cercant un sentit
a les paraules.

... cercant un sentit
al sentit.

Comentaris

  • M'ha agradat molt, el teu poema[Ofensiu]
    Carme Cabús | 13-04-2006

    No sabia que fessis poesia. Els teus realts m'encanten, i aquest poema el trobo bonic i expressa coses que a mi m'agradaria saber dir.

    Un petó, preciosa.

  • tot té el sentit[Ofensiu]
    jaumesb | 01-02-2006

    que tu li dónes

  • El vas trobar?[Ofensiu]
    Soliloqui | 23-01-2006

    Has trobat al sentit?
    De vegades s'amaga al lloc més inesperat...però hi és, segur que hi és!

  • Cercar un sentit al sentit...[Ofensiu]
    brideshead | 23-01-2006

    Moltes vegades m'hi endinso, com tu dius en la introducció.... i depenent del moment, en surto i em capbusso de nou en la rutina.... Altres vegades, m'hi quedo una estoneta i cerco i cerco... o ho intento. I a hores d'ara, estic en el procés de mirar d'entendre el que no sé entendre...

    Mira, aquest breu poema teu, despullat d'ornamentació innecessària, m'ha portat al cap tots aquests pensaments.

    "Anem-hi anant"...... genial!

    Un petó, Leela. Fins la propera!

  • aigua de mar | 14-01-2006

    a vegades penso que, per molt que ens capfiquem a buscar sentit a les paraules i als fets, no el trobem perquè potser no en tenen, almenys en la seva vessant més racional...
    M'agrada molt el teu poema.

  • instants | 08-01-2006

    i si mai deixàvem de buscar el sentit ? Potser, aleshores,descobririem que somriure és més senzill...

    apa un petonàs!

    Pau

  • Bona reflexió[Ofensiu]
    filladelvent | 04-01-2006

    He llegit la introducció i l'he trobat molt encertada; és un pensament humà, una bona reflexió que fa pensar als que busquem i rebusquem per entre lèxic i sinònims... per trobar el sentit al sentit; i sense adonar-nos que a vegades aquest sentit és com l'aire, o com l'aigua, que com més intentes de caçar-lo, més se t'escapa per entre els dits... poitser deixar fluïr la literatura és una bona solució; no ho sé: encara no l'he trobat.

    Però és una fantàstica reflexió, i et felicito. Ara anava a destacar algun vers de la poesia, però... no m'en surto.

    Aclucava els ulls cercant un sentit,
    esborrant significats superflus,
    buscant sinònims als mots.

    Aclucava els ulls cercant un sentit
    a les paraules.

    ... cercant un sentit
    al sentit.


    M'agrada tot el que dius, no m'hi sobra res. ;)

    Bon any nou maca, que sigui un any ple d'oportunitats per tu.

    -Filladelvent-

  • Sempre cerquem el sentit...[Ofensiu]
    angie | 02-01-2006

    real de les paraules i de vegades no aconseguim expressar el que volem amb elles...
    Haurem d'inventar una maquineta de les vostres per a solventar-ho, no?
    El més obvi sol ésser el més complicat, som així els humans...

    Un petonàs, Leela

    angie

  • Si, les paraules[Ofensiu]
    Màndalf | 02-01-2006 | Valoració: 10

    Poden resultar molt complicades però també senzilles. Particularment m'agraden més aquestes últimes. Alguns poemes no m'atreveixo a comentar-los perquè no entenc el seu sentit. Les metàfores rebuscades i els sinònims massa enigmàtics de vegades compliquen la lectura. Amb el senzill que és dir t'estimo i prou, però clar, això ja està molt sobat, no...?

    Un petó de cotó

    (hem de posar la metaforitzadora a l'inventari, recorda)

l´Autor

Foto de perfil de Leela

Leela

81 Relats

639 Comentaris

125328 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:

Totes les persones grans van ser nens (encara que poques d'elles ho recorden)

El petit príncep. A. de Saint Exupéry



********
El meu e-mail:
leela.arc@gmail.com

********

Foto: Leela
(Futurama, de Matt Groening)