Junts per sempre

Un relat de: Naiade

L’Anton, era un home feliç, tan sols portant el mòbil a sobre, ja no necessitava res més. La vida no l’havia tractat gaire bé, els pares passaven d’ell, els amics també, la dona el va deixar i els fills...ni tan sols els recordava ni quants en tenia; però no es queixava, el mòbil suplia totes les seves mancances. Tenia la sort de ser venedor telefònic, això era el que sempre havia volgut , poder tenir aquell meravellós enginy entre les mans.
Els dies festius i les vacances era el millor. Mentre esmorzava, repassava, totes les webs on estava registrat, cada dia en trobava alguna de nova i interessant que afegir. Quan les necessitats corporals l’apressaven era fabulosa la inspiració que l’envaïa a xatejar, era tant el plaer que sentia que mai sabia si n’havia fet o no. Anar al parc, comprar un entrepà per dinar i menjar-se’l al aire lliure amb aquella petita joia que anava emetent sons cada cop que rebia missatges, watsapps...era el súmmum.
Un bon dia d’estiu va llogar una petita embarcació, li venia de gust una excursió marítima. No era gaire bon navegant, però succeís el que succeís, amb el GPS del mòbil el localitzarien.
Gran va ser el seu ensurt quan una ona traïdora va fer trontollar el bot i l’apreciat mòbil va anar a parar a la mar. L’Anton no s’ho va pensar dues vegades i el va seguir tirant-se per la borda.
Mai més ningú n’ha sabut res de l’home del mòbil, ni tampoc ningú l’ha trobat a faltar.

Comentaris

  • Tots els extrems són dolents,[Ofensiu]
    Núria Niubó | 12-01-2016 | Valoració: 10


    i és que la solitud és dura, i un mòbil pot fer molta companyia, però el teu protagonista és el retrat d'una crua realitat social, és el gos que és mossega la cua... "estic sol, sort del mòbil, i de la tablet, i de l'ordinador", i... llavors cada dia més sol, i més, i més!

    És una ironia que el teu únic "amic" et deixi quan més el necessites.
    Un relat per reflexionar, tot i que la tecnologia ens estigui envaint, cal saber desconectar.

    Jo el dia que em deixo el mòbil a casa, em sento lliure! Per què serà?

    Una gran abraçada d'Any Nou
    Núria

  • Trobo ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 15-12-2015 | Valoració: 10

    ... que és una bona ironia dels aparells que ens venen i que ens fan distar cada vegada més els uns dels altres.

    Em pregunto: com seria tot sense aquesta revolució tecnològica que fa ja força anys que perdura i que va a més a una velocitat incessant?


    Sergi : )

  • No entenc[Ofensiu]
    Josep Ventura | 29-11-2015 | Valoració: 10


    com es podia viure sense mòbil. Quina serà la propera addicció que el mon de consum ens posarà a l’abast?
    Una abraçada

  • L'única companyia[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 22-11-2015 | Valoració: 10

    No és una banalitat això de les persones que estan enganxades al mòbil. De vegades és una addicció, però d'altres és una necessitat quan l'entorn social és inexistent. El pobre Anton estava sol i, com molt bé ens has explicat, el mòbil era la seva única companyia i la finestra oberta al món. És penosa aquesta situació però és el que hi ha. Fins i tot l'Anton és capaç de jugar-se la vida pel seu amic.

    Molt bon relat, Naiade.
    Una abraçada

  • Ai, Senyor!![Ofensiu]
    Materile | 20-11-2015 | Valoració: 10


    A vegades la solitud i la addicció, en aquest cas un mòbil) poden arrossegar-te al fons del mar. Un addicte no és mai lliure. Visca la independencia.
    Un relat molt ben construït, amb sorpresa que sorprèn. M'ha agradat molt.
    Una abraçada,
    Materile

  • Dependència fatal[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 20-11-2015 | Valoració: 10

    Hi ha dependències que acaben fatalment. Per tant, visca la independencia! Humor i tristesa en un relat massa actual. Però tens raó, quanta gent hi ha dependent del móvil? A cabassos! Una abraçada.

    Aleix

  • caram[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 19-11-2015 | Valoració: 10

    Un bon relat
    Montse

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275990 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com