Exercicis tàctics (La vera història... )

Un relat de: rnbonet


EXERCICIS TÀCTICS

( La vera història dels triomfs d'Alexandre "el Gran". O de com un desflorament prepara esdeveniments gloriosos. O de com la civilització hel·lènica neix a una cova)



El gos es va aixecar, estirà les dues potes davanteres, tot alçant el llom al temps que arrufava el musell i obria la boca amb un badall immens.
-Què, ‘Dug', ja t'has despertat? Jo encara no he pogut ni tan sols tancar les parpelles. He rebut notícies d'Aléxandros, dient-me que es vol casar amb Statèria, filla del rei … Que es tracta d'una qüestió política... Que mai m'oblidarà.. Que…
La veu de l'ama féu que el gos, a passes molt lentes, anés fins ella. Va seure al terra, esguardant la seua ama amb ulls comprensius i carinyosos.
-No te'n recordes, quan eres un cadell, allà a la platja? Aléxandros ens feia companyia. I jugant, descobrírem una cova, un forat grandiós, prop de les ones. Entràrem, i ens endinsàrem ben a l'interior, amb la desimboltura i poc seny dels nostres catorze anys. Era per l'agost, i l'atmosfera, cada passa que fèiem, es tornava més i més humida. De sobte, un altre ambient més fresc, més agradós, ens envoltà, quan quasi no vèiem on posàvem els peus. Un calfred, un estremiment, em va envair, mescla de paor i precaució. Aléxandros em va estrènyer, cos contra cos, amb uns braços llargs i poderosos. La seua pell donava confiança, el seu contacte em confortava… I el bes, llavis prement llavis, fou sols el principi, un nou començament per un i per l'altre. Perquè aquest no va ser com els altres, infantils, riallers i furtius. És clar que sí va començar com un joc, però diferent en algun aspecte als altres que havíem encetat. Amb la llengua, es va humitejar els llavis, s'acostà dolçament i em va mossegar la comissura inferior, de forma lenta i dolça. Em vaig acoblar a ell i el vaig notar càlid, ardent. Xuclant el llavi superior, les llengües d'ambós es tocaren. Li vaig agafar una mà i la vaig dipositar a una cuixa, per la part interna. Vaig prémer les cames, per tal de notar-la, sentir-la allí prop, les nostres boques juntes; se'm van afluixar les cames… El palmell d'Aléxandros n'acariciava una, al temps que la part anterior dels dits fregaven l'altra lleument. Vaig notar una contracció al baix ventre, un desig no mai sentit, una excitació immensa. De segur, a ell li passava el mateix, doncs va exclamar, sense, al meu abast, venir a compte: "Macedònia i Grècia per a tu!". Un bes suau al melic… Ben aviat, els llavis i la llengua anaren cap el sud, on trobaren un esclarissat bosc mediterrani, molt a prop d'una esberla cercada per monticles, nord, est i oest… "Sols per l'incipient boscam, Pèrsia i Mesopotàmia!", va dir. Jo no comprenia ben bé; filla de Píndar com sóc, coneixia, encara que només de nom, els indrets que el meu amic citava. No m'explicava, però, el motiu d'aquell oferiment, encara que amb els anys he copsat perfectament el sentit d'aquelles paraules. El que jo desitjava, en aquell instant, amb un foc intens pertot, era una altra cosa. Com t'ho explicaria, ‘Dug', amic meu? Una mínima part protuberant del cos del mascle. I vaig obrir les cames, oferint-me com vestal disposta al sacrifici. Aléxandros, en esguardar el tall al meu engonal, i els seus plegaments rosa, va fer, llepant-lo ardorosament:" I per aquest clavill que tant desitge, tot l'Egipte!" "Jo no vull terres…", vaig començar a dir. Però no vagi poder continuar. El meu company i amic em va tapar la boca amb un bes violent, que em va esgotar la respiració. No em vaig poder contenir. Li vaig agafar amb presses aquell tros de la seua anatomia i la hi vaig esmunyir dintre el meu cubicle intern. Un segon després, instintivament, premia els músculs i m'abandonava, deixant-ho tot al seu albir, en notar dintre meu aquella cosa palpitant, dura, càlida i punyent. Li vaig deixar fer, com després, tantes vegades. Encara pronuncià una frase: "I l'Índia, si vols…!"
Aleshores, teníem quinze anys.



Comentaris

  • L'any passat...[Ofensiu]
    pivotatomic | 17-03-2006

    ...vaig llegir-me uns quants llibres sobre Alexandre el Gran (si el personatge t'interessa, per cert, et recomano el díptic de Gisbert Haefs, canyella fina!). Per això ara m'ha fet molta gràcia veure la versió bonetiana del mite (ja et dic que molt superior a la del xitxarel·lo aquest del Mamfredi que tant ha vengut...).

    Unir la fam de terra que tenia el macedoni amb l'altra fam, la de carn, que compartim el comú dels mortals, m'ha semblat molt enginyós. I la descripció de l'acte en si l'he trobada insospitadament tendra en tu, que sempre optes per una visió més lúdica d'aquests fets.

    Sigui com sigui, el teu canell segueix semblant-me prodigiós. Ai si el Barça tingués un triplista com tu!!!

  • tot té un començament![Ofensiu]
    ROSASP | 10-01-2006

    Ja se li veia bones aptituds per conquerir terres a l'Alexandre des de ben jovenet. No sé sap mai on pot començar l'habilitat per dibuixar geografies palpables i la vocació d'explorar nous indrets.
    Crec que la conversa de la xicota amb el gos recordant aquells exercicis tàctics dins de la cova, li dóna caliu al relat i el fa molt més proper...
    El badall del Dug obre el camí de la fam dels mots i els records humits i primerencs que mai s'obliden, sacsejats per les notíces de la carta.

    Una visió enginyosa i original de la història, que porta indubtablement el teu segell. Ja només l'aclariment del principi és flipant...
    Jo continuo tenint veritables problemes amb els títols, reconec que no se'm donen gens bé.
    Em penso que m'hauré de fer un glossari...

    Una abraçada i molts somriures!

  • Tu deus haver estudiat lletres[Ofensiu]
    T. Cargol | 06-01-2006

    Imaginem, diu Plató, la situació següent: una caverna profunda en el fons de la qual hi ha uns,...
    (http://www.pensament.com/filoxarxa/filoxarxa/prim9z6p.htm)
    De totes maneres - coincideixo amb Mandalf - el moviment del gos que ens has dibuixat a l'inici, val molt.

  • Hola rnbonet[Ofensiu]
    Màndalf | 06-01-2006 | Valoració: 10

    Aquí arraulidet al costat de la finestra, esperant a veure si veig passar els Reis Mags m'he trobat amb el teu magnífic relat.
    Fantàstica conquesta de la Terra amb paral·lelisme amorós! Original començament amb el badall del gos que s'estira, ho descrius molt plàsticament en poques paraules.
    I el relat dels dos joves aventurant-se en les passions amoroses, molt ben aconseguit, és llegeix d'una tirada i té aquest toc d'humor bonetià que fa els teus relats especials i que m'agradi llegir-los. "Jo no vull terres..."... què bo! I el "cubicle intern"... quina rialla... d'on ho has tret?

    Saltut i força

    Calla, que sento alguna cosa... potser un camell que remuga...

l´Autor

Foto de perfil de rnbonet

rnbonet

272 Relats

1589 Comentaris

357872 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Tururú, turrruuuurrúrúrúrú!
ES FA SABER
A TOTHOOOM
QU' AQUEST RELATAIREEE
NO S'ENFADA NI ES CABREEJAAA
PELS COMENTARIS
ADVERSOOOS
ENCARA QUEEEE
ESTIGUEN FEEEETS
AMB MALA BAVAAAA.
Tururúu!Turrurú!

*********

rnbonet ha tingut fills i ha plantat arbres. Ara, entre altres assumptes i dèries, es torba escrivint. Punt i apart. Format en llengua forastera, "por justo derecho de conquista" i "por el imperio hacia Dios" -com tots els seus congèneres a la mateixa època-, utilitza sempre per escriure aquella que li era pròpia, -és a dir, la present- per allò de la identitat i els orígens. I possiblement -caldria un psicoanàlisi seriós- per fer la guitza a la "classe dominant" del seu País. Potser. Punt i apart. Es considera agnòstic i crític, còmic i tètric, dàtil i fútil, pràctic i teòric, bàquic i anàrquic... i tots els mots plans amb titlla que vulguen vostés, i algun que altre d'esdrúixol. Quan es posa filosòfic -cosa que sol ocórrer si li toquen els testets o les barjoles- busca amb un cresol el trellat perdut per tanta gent del país, per tal de retornant-lo al seu poble -abans de fer catúfols totalment-, i veure si aquest esdevé d'una punyetera vegada un poble normal, en un país normal. S'hi cansa aviat, però. I abandona fins l'altra tocamenta. Mentrestant, ritme, paisatge i mesura. Amb qualque excès escaient, oportú. Què li anem a fer! Som de carn! Punt final.

R en Cadena


EmmaThessaM en va 'encadenar' i jo he passat la cadena a "Ada Bruguera Riera" i a "Arbequina". I a "La banyeta del badiu", i a "Biel Martí".

(descobreix què és "R en Cadena")



*¿ I si visitàreu aquest

maridatge?

Un intent de col·laboració amb gent propera. I d'RC!