El cel és blau i els núvols s’han esvaït.

Un relat de: Marina Terra Èol
He dormit damunt dels llençols on ahir el teu cos va deixar el rastre de la teva passió.
Allà, on més tard reposant, ordies plans i a cau d’orella m’expressaves els teus desitjos de futur al meu costat.
On en silenci, el teu cor ple de goig em parlava a través dels teus ulls brillants i el teu somriure encisador.

He dormit amb el perfum de la teva olor,
amb l’escalfor del teu amor,
amb la tranquil•litat del teu esguard.

M’he llevat, el cel és blau i els núvols s’han esvaït.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Marina Terra Èol

Marina Terra Èol

13 Relats

33 Comentaris

12917 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
“En el què pensis et convertiràs".
Swami Sivananda

“No es pot ensenyar res a un home, només se’l pot ajudar a descobrir en el seu interior”.
Galileo Galilei

"Els murs i són per algun motiu. No hi són per mantenir-nos fora d'algun lloc. Hi són per recordar-nos amb quina intensitat volem les coses."
Randy Pausch

"Quan la ment és estable, la consciència llueix com els raigs del sol."
“Los assanes ajudaran a transformar a un individu, portant-lo des de la consciencia del cos cap a la consciencia de l’ànima.”
“Fora que la gent, aprengui a distingir entre l’ essencial i no essencial, la pau sempre els eludirà”.
“La salut és el delicat balanç entre harmonia del cos, ment i esperit”.
"Si tot el món practiqués ioga, les farmàcies haurien de tancar."
BKS Iyengar.

"No es pot conèixer sense estimar".
"El coneixement sense amor és ciència, és càlcul".
"L’amor sense coneixement és sentimentalisme".
"La intuïció és el coneixement amb amor".
Ramon Pàniquer

PER SORT, QUINS GRANS SAVIS TOTS PLEGATS (i els que em deixo, és clar).