No soc gos, ni gat, ni ocell....no soc animal empresonat....aparentment.

Un relat de: Marina Terra Èol
No soc GAT.

D’aquí a que moriràs
els ous et caparan
i les ungles et tallaran.
El teu amo així et deixarà clar
que el sofà no has d’embrutar o esgarrapar.

D’aquí a que moriràs
de “picos pardos” no sortiràs
cap ocell no atraparàs
succedani de peix enllaunat
cada dia, amb un xic de sort, menjaràs.

Ai si fos gat......... REMIAAAAAAAAU!!!


No soc OCELL

D’aquí a que moriràs
el vent a les ales no notaràs
fora la gàbia mai volaràs.
E teu amo no et deixarà sortir
de que fugis no en voldrà patir.

D’aquí a que moriràs
a la fusta el bec no afilaràs
ni cap flor a picar aniràs
pinso tractat
cada dia, amb una mica de sort, menjaràs.

Ai si fos ocell.......PIU PIU PIIIIIU!!!


No soc GOS

D’aquí a que moriràs,
un xip al coll portaràs
sol pel carrer mai passejaràs.
El teu amo amb corretja t’arrossegarà
no fos cas que volguessis mossegar.

D’aquí a que moriràs
cap amic llop faràs
conills no caçaràs
ranxo sec
cada dia, amb un xic de sort, menjaràs

Ai si fos gos.....AAAUUUUUUUU!!!

No soc gat, no soc gos, no soc ocell.....
soc dona observadora
persona amb bon cor i sentiment...

Comentaris

  • un poema directe[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 16-05-2011

    de denúncia, no m'agrada com tractem a les besties, però encara gràcies que no totes les besties casolanes tenen tanta mala sort, hi ha qui les cuida, tot i que no ho han demanat de ser cuidats. Aquestes imatges de maltractes a les besties no fan cap gràcia, però d'alguna cosa t'ha servit, potser d'ara endavant portaràs sempre llapis i paper a sobre.

    I sobre el poema, l'he trobat molt ben estructurat, molt original i ben treballat, et felicito per la feina feta amb el cor i una mica de cap.

    Ferran

  • Gràcies marco3434 i Sangifetge[Ofensiu]
    Marina Terra Èol | 06-05-2011

    Doncs gràcies marco3434 me n’alegro que hagis trobat el poema molt bonic i gràcies sangifetge pel teu comentari.
    El poema va ser fruit d’una d’aquelles inspiracions sobtades. Un dia mentre feia una de les meves caminades habituals vaig ser testimoni de com una dona arrossegava cruelment per les rajoles d’un passeig un gos obès que s’havia quedat traient la llengua tot estirat de panxa a terra amb les quatre potes estirades cap a fora com si nades crol.
    Ai mare, no, exagero, quina escena!!!.
    Les frases del poema em van començar a trepar la ment de tal manera que vaig haver d’anar a un bar, demanar un bolígraf i un tros de paper per escriure-les i d’aquesta manera continuar passejant, de nou amb la ment ja lliure.
    Tal qual em van arribar, tal qual les vaig escriure, tal qual les vaig publicar.
    Salutacions

  • molt bonic poema[Ofensiu]
    marco3434 | 14-04-2011 | Valoració: 10


    El títol ja ho diu tot.... MOLT BONIC POEMA

    una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de Marina Terra Èol

Marina Terra Èol

13 Relats

33 Comentaris

12910 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
“En el què pensis et convertiràs".
Swami Sivananda

“No es pot ensenyar res a un home, només se’l pot ajudar a descobrir en el seu interior”.
Galileo Galilei

"Els murs i són per algun motiu. No hi són per mantenir-nos fora d'algun lloc. Hi són per recordar-nos amb quina intensitat volem les coses."
Randy Pausch

"Quan la ment és estable, la consciència llueix com els raigs del sol."
“Los assanes ajudaran a transformar a un individu, portant-lo des de la consciencia del cos cap a la consciencia de l’ànima.”
“Fora que la gent, aprengui a distingir entre l’ essencial i no essencial, la pau sempre els eludirà”.
“La salut és el delicat balanç entre harmonia del cos, ment i esperit”.
"Si tot el món practiqués ioga, les farmàcies haurien de tancar."
BKS Iyengar.

"No es pot conèixer sense estimar".
"El coneixement sense amor és ciència, és càlcul".
"L’amor sense coneixement és sentimentalisme".
"La intuïció és el coneixement amb amor".
Ramon Pàniquer

PER SORT, QUINS GRANS SAVIS TOTS PLEGATS (i els que em deixo, és clar).