I que la vida "ET SIGUI BONA"

Un relat de: Marina Terra Èol
Estimat i apreciat amic,

Encara ara, penso que les nostres ànimes estaven destinades a trobar-se i per aquesta raó ens vam conèixer i ràpidament l’un davant de l’altre ens vam saber llegir tant el patiment com les esperances que aquestes transmetien.

I amb aquesta lectura feta, vam fer unió i agafats de la mà, dibuixarem un camí llarg a compartir. Fins i tot, vam aventurar-nos a dibuixar una filla,....i un viatge per la Índia i per Austràlia, i.......Ho recordes?

I com a bon humans que som, limitats per l’existència del nostre pas per aquesta mare Terra, no vam aconseguir sentir que en nostre dia a dia ens féssim la vida més fàcil i feliç i després d’haver compartit i après moltes i moltes coses, el camí junts es va anar desdibuixant mica en mica i un bon dia, vam continuar caminant per separat, per sort, a temps de no ferir de mort la nostra unió de cor.

I aquí, després de 5 anys, som afortunats i encara ens podem sentir reconfortats d’ànima al compartir.

I QUE PER MOLTS ANYS AIXÍ SIA!!!!!

Rafael, espero que en aquesta nova etapa personal que comences, aconsegueixis viure tot allò que el teu cor anela amb alegria i plenitud i que la vida "ET SIGUI BONA".

De tot cor i amb amor,

Marina

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Marina Terra Èol

Marina Terra Èol

13 Relats

33 Comentaris

12899 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
“En el què pensis et convertiràs".
Swami Sivananda

“No es pot ensenyar res a un home, només se’l pot ajudar a descobrir en el seu interior”.
Galileo Galilei

"Els murs i són per algun motiu. No hi són per mantenir-nos fora d'algun lloc. Hi són per recordar-nos amb quina intensitat volem les coses."
Randy Pausch

"Quan la ment és estable, la consciència llueix com els raigs del sol."
“Los assanes ajudaran a transformar a un individu, portant-lo des de la consciencia del cos cap a la consciencia de l’ànima.”
“Fora que la gent, aprengui a distingir entre l’ essencial i no essencial, la pau sempre els eludirà”.
“La salut és el delicat balanç entre harmonia del cos, ment i esperit”.
"Si tot el món practiqués ioga, les farmàcies haurien de tancar."
BKS Iyengar.

"No es pot conèixer sense estimar".
"El coneixement sense amor és ciència, és càlcul".
"L’amor sense coneixement és sentimentalisme".
"La intuïció és el coneixement amb amor".
Ramon Pàniquer

PER SORT, QUINS GRANS SAVIS TOTS PLEGATS (i els que em deixo, és clar).