I em vas regalar un somriure....

Un relat de: Marina Terra Èol
I després d’haver descarregat les àcides llàgrimes guardades durant mesos de patiment, allà, amb la mirada perduda en el negre futur del meu problema, el cor bategant esporuguit i la ment desconcertada intentant llegir en el teu rostre els teus pensaments, em vas regalar un somriure ple de tendresa i llum i una mirada esperançadora que em convidava a venir amb tu, al teu món de tranquil•litat i seguretat a on no hi ha cabuda el restar preocupat i si, estar ocupat. Mereix la pena.....
I en aquell instant vaig saber que m’estimaves i molt, tot i que havies agafat por de dir-m'ho obertament.
També vaig saber que havia desvalorat la teva capacitat d’anar lluny en profunditat ……perdona.

Comentaris

  • M'ha encantat.[Ofensiu]
    Mena Guiga | 31-01-2013 | Valoració: 10

    No dic res més.


    Mena

  • La força d'un gest[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 26-11-2012 | Valoració: 10

    Un sol gest, un somriure per exemple, pot anar més enllà del que ens pensem. M'ha agradat llegir aquest breu relat, aquesta reflexió per a valorar els petits detalls que ens envolten i no veiem sovint. Val la pena anar més a poc a poc i veure'ls. Una gforta abraçada Marina.

    Aleix

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Marina Terra Èol

Marina Terra Èol

13 Relats

33 Comentaris

12856 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
“En el què pensis et convertiràs".
Swami Sivananda

“No es pot ensenyar res a un home, només se’l pot ajudar a descobrir en el seu interior”.
Galileo Galilei

"Els murs i són per algun motiu. No hi són per mantenir-nos fora d'algun lloc. Hi són per recordar-nos amb quina intensitat volem les coses."
Randy Pausch

"Quan la ment és estable, la consciència llueix com els raigs del sol."
“Los assanes ajudaran a transformar a un individu, portant-lo des de la consciencia del cos cap a la consciencia de l’ànima.”
“Fora que la gent, aprengui a distingir entre l’ essencial i no essencial, la pau sempre els eludirà”.
“La salut és el delicat balanç entre harmonia del cos, ment i esperit”.
"Si tot el món practiqués ioga, les farmàcies haurien de tancar."
BKS Iyengar.

"No es pot conèixer sense estimar".
"El coneixement sense amor és ciència, és càlcul".
"L’amor sense coneixement és sentimentalisme".
"La intuïció és el coneixement amb amor".
Ramon Pàniquer

PER SORT, QUINS GRANS SAVIS TOTS PLEGATS (i els que em deixo, és clar).