ESTAVA PATINANT NUA!

Un relat de: Marina Terra Èol
Era un dia de Sol radiant i cel net. De nit havia plogut i l’aire era fresc. El vent m’acaronava la pell del rostre i em feia voleiar els cabells. Estava patinant pels carrers del casc antic de Girona, lliscant suaument, ara una cama, ara l’altra.

- Com m’agrada patinar!

I els braços acompanyaven, cap ací, cap allà.

- Que elegant que em sentia!

Vaig parar atenció en notar com aquell vent m’acaronava també la pell del coll.... i de les espatlles...i dels braços.....del pit, del l’estómac, del pubis....

- Ai mare, del pit? de l’estómac? del pubis?

I em vaig mirar el cos. Estava patinant nua!

- Com no me n’havia adonat abans? Com em podia haver despistat d’aquella manera?

La gent em va començar a mirar.

- És clar, i què us pensàveu doncs, nua com anava?

Ja no em sentia elegant. I el meu patinar va començar a fer-se feixuc. Les rodes s’entrebancaven i em feien trontollar....

- És clar, els carrer eren empedrats, allò era impracticable amb uns patins als peus!
Com que no m’havia entrebancat abans?

I em vaig començar a embalaaaaaar tot i entrevancar-me. Moooolt i moooooolt.

- I és clar, els carrers eren molt empinats, com que no m’havia embalat abans?

I vaig començar a agafar por, molta por. Volia frenar però no podia. Aguantava l’equilibri no se pas com. Ja no sentia l’aire fresc, ni el vent acaronant-me la pell. Els peus ja no lliscaven amb harmonia i els braços ja no acompanyaven.

- Ara pla, intentaven tapar la nuesa!

I en aquell moment, tot es va quedar parat, com si el meu present i el de totes les persones i coses que compartien amb mi aquell quadre tan estrany, s’haguessin congelat.
De cop em vaig poder observar des d’un pla més elevat, més allunyat i vaig sentir una veu, clara i contundent a l’hora que dolça i tranquil•litzadora que em va dir:

“Marina, Marina, no et preocupis, estàs somniant, no pateixis.
Patina, embala’t, nua si vols....i sobretot gaudeix plenament del que t’agrada. Gaudeix de les coses que et fan sentir que el cor et batega alegrement.
Si caus, no et pot passar res de res, no et pots fer mal, estàs sobre el llit, dormint plàcidament. El teu cos està salva i estalvi descansant.
Si apartes la por, les barreres i les limitacions s’esvairan i tu seràs lliure, totalment lliure.
Que no ho veus! Desperta, és un somni, aquí no has de tenir por de res, ets lliure de portar a terme tot allò que desitges.
Fes el teu somni a mida, somiant tot és possible".

I em vaig despertar.

- M’havia parlat uns dels meus àngels de la guarda? Potser havia estat Déu? O potser el meu inconscient? O la meva ànima? O el meu cor? La meva essència? Segurament el meu Déu interior?

- Importa?

Tan me feia, el què comptava és que m’havia llevat amb forces per VIURE LA VIDA “PATINANT”, NUA, LLIURE, SENSE PORS....SENSE BARRERES.

Comentaris

  • Volàtil[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 05-05-2018 | Valoració: 10

    És una sort poder recordar amb tanta nitidesa un somni i descriure'l amb de forma tan bella. Una experiència viscuda pel cos de llum a l'astral. Perquè si ens aturem a pensar, on és que realment som vius, en el món físic o en el món espiritual? Aquesta volàtil experiència teva, és, sens dubte, una meravellosa lliçó de vida enllà de la vida per a que siguis, sempre, tu mateixa, d'aquí el simbolisme de la nuesa. Per a que no perdis la confiança mai, per a que sàpigues que vagis on vagis, estaràs acompanyada i protegida pel teu "jo" superior, que no és altra cosa que el teu "àngel" que et protegeix tothora. Nil

  • somniant[Ofensiu]
    magalo | 20-07-2011

    Gràcies al teu comentari al vers meu Es a mí?, on m'has dedicat unes amables paraules, he arribat als teus versos. Concretament a aquest somni que m'ha tingut ben enganxada per lo original i sorprenent.
    Que segueixis somniant desperta oferint-nos relats i poemes que poguem trobar i llegir.
    una abraçada desde Terrassa
    Marta

  • preciós[Ofensiu]
    marco3434 | 15-06-2011 | Valoració: 10

    De veritat de la bona, és PRECIÓS.....

    Podria dir-ne moltes coses d'aquest relat,... podria fer servir paraules com SUGGERENT, INTERESSANT, SENTIT, INTUITIU, EMOCIONAL, VALENT, DECLARATIU, VISIONARI, MISTIC,...... però amb una paraula n'hi ha prou, una paraula que per a mi les resumeix totes,.... és PRECIÓS.

l´Autor

Foto de perfil de Marina Terra Èol

Marina Terra Èol

13 Relats

33 Comentaris

12900 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
“En el què pensis et convertiràs".
Swami Sivananda

“No es pot ensenyar res a un home, només se’l pot ajudar a descobrir en el seu interior”.
Galileo Galilei

"Els murs i són per algun motiu. No hi són per mantenir-nos fora d'algun lloc. Hi són per recordar-nos amb quina intensitat volem les coses."
Randy Pausch

"Quan la ment és estable, la consciència llueix com els raigs del sol."
“Los assanes ajudaran a transformar a un individu, portant-lo des de la consciencia del cos cap a la consciencia de l’ànima.”
“Fora que la gent, aprengui a distingir entre l’ essencial i no essencial, la pau sempre els eludirà”.
“La salut és el delicat balanç entre harmonia del cos, ment i esperit”.
"Si tot el món practiqués ioga, les farmàcies haurien de tancar."
BKS Iyengar.

"No es pot conèixer sense estimar".
"El coneixement sense amor és ciència, és càlcul".
"L’amor sense coneixement és sentimentalisme".
"La intuïció és el coneixement amb amor".
Ramon Pàniquer

PER SORT, QUINS GRANS SAVIS TOTS PLEGATS (i els que em deixo, és clar).