dona i geni... en estat pur

Un relat de: Marc Freixas

ella
ensenyant-me la pell suau
per entremig dels pits

ell
treu la llengua
assaborint com sempre la bellesa...

desitjant les matemàtiques d'un cos en estat pur


per ell, en ella
i en tots nosaltres
sorgeix la màgia
de l'impacte científic i estètic
més agosarat que mai han vist els meus ulls


he dit!!!

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    toteamat | 31-03-2010

    Ostres Marc!,

    he llegit el comentari que has deixat a un dels meus poemes.
    Moltes gràcies, m'afalagues.
    A mi el teu estil també m'es moolt familiar.
    No sóc molt amiga de comentar l'estil ni la forma de la poesia, molt menys el significat... Tant sols allò que a mi em transmet..
    He escollit aquesta perquè em transmet molt (ara tinc dibuixat un somriure) i m'agrada (ara he eixamplat el somriure) i continuaré llegint les coses que et queden per dir (ara els ulls acompanyen el somriure)...
    Fins aviat,

    Montse

  • llamp! comenta:[Ofensiu]
    llamp! | 30-03-2010


    Simplicitat de formes, busques la síntesi de la foto en paraules: "desitjant les matemàtiques d'un cos en estat pur". Amb aquesta frase ens resumeixes la teva visió de la foto. Ens recordes l'impacte científic i estètic de la foto. Un poema realista que ens mostra la veritable foto que es mostrava en el Repte!

  • Hola Marc[Ofensiu]
    llamp! | 28-03-2010


    Quan vegis aquest comentari, vull que sàpigues que el "post" de les votacions està penjat i ja el pots votar en aquest enllaç. Com que no he trobat el teu mail, t'aviso via comentari...

    Més endavant et deixaré un breu comentari a aquest poema (ara no, pq cal votar primer). Tens temps de votar fins demà, dilluns a les 22h.

    Sort i Reptes!


    El jutge de l'RPV 122: llamp!


l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872920 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.