Dimecres

Un relat de: marta_gut

Dimecres. Arrib, rebentada, després d'una dura jornada de treball. Deix les claus sobre la taula, m'ajec al sofà i tanc els ulls. Una sensació em recorre l'espinada. Fa ja quatre mesos que no sé res de tu, i és en dies com avui quan més et trob a faltar... Dies grisos, tristos, d'una solitud angoixosa. I, sense poder-ho evitar, tots els moments viscuts al teu costat tornen a la meva memòria. Com si es tractàs d'una balada, posada en boca de la més musical i harmònica de les veus. Cada nota es clavava ben al fons de la meva ànima. Recordava cada besada, com se'm posava la pell de gallina i m'estremia amb el tacte de les teves mans... Si m'hi esforçava, podia veure't aquí, assegut a l'altre sofà, tocant la guitarra, entonant cançons. Però pensant-ho bé, no puc oblidar la indiferència amb què em tractares les darreres setmanes (i el motiu pel qual deixàssim anar la nostra relació). Estava confosa, sola, cansada. Què podia fer?

Comentaris

  • FELICITATS![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Núria Gausachs i Cucala

  • Un altre gran dia...[Ofensiu]
    Cincdos | 24-03-2008 | Valoració: 10

    jo ja he cumplit el dimarts

    :)

    petons mallorquins
    vagi bé

  • molt bo.[Ofensiu]
    Cincdos | 05-01-2008 | Valoració: 10

    Només tens que ser tu mateixa...
    així mai et pots equivocar.

    petons
    vagi bé

l´Autor

Foto de perfil de marta_gut

marta_gut

59 Relats

111 Comentaris

56209 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Qui té ulls per veure i orelles per escoltar, es convenç de que els mortals no poden encobrir cap secret. Perquè quan els llavis callen, xerren les puntes dels dits i l'emoció traspua per tots els porus del cos.

Sigmund Freud.