Dia del innocents

Un relat de: joudl

Quan va obrir la porta i es va trobar al seu fill estirat a terra amb tota la cara tacada de sang fins i tot el silenci va cridar de por.
La mare va caure a terra i va cridar com mai havia cridat. El nom va retumbar per tota l'habitació mentre acariciava els seus cabells.
De sobte en Pau va obrir els ulls i va somriure.
-Dia dels innocents, mama!. Has caigut - va dir amb cara de satisfacció per l'èxit aconseguit.
- No ho tornis a fer mai més! - La mare li va donar una bofetada amb totes les seves forçes. -Ets igual que el teu pare, ets un dimoni fill.
En Pau continuava a terra amb una mà gratant-se a on havia rebut la bofetada i va veure com la seva mare s'aixecava i s'anava.
La seva mare va tornar al cap de dos minuts més calmada i li va preguntar; -Així que avui es el dia dels innocents,oi?
-Si, avui és el dia. -Va respondre Pau amb una certa por.
-Jo també tinc una sorpresa per a tu, Pau. -Va dir la mare mentres l'hi ensenyava un ganivet.
De sobte el ganivet va volar al cel i va caure amb força al cor d'en Pau.
- Mira el que has fet fill, al final has acabat com el teu pare.

Comentaris

  • ups...[Ofensiu]
    Gemma34 | 03-09-2005

    aaauuu... Un dia em fan una broma d'aquestes els meus fills i els mato!! i tant que entenc aquesta mare jejeje...

    Gemma34