L'assasí de l'ascensor

Un relat de: joudl

Hi han pel.lícules de por o d'aquestes de sang i fetge que si no les fessin tot aniria millor.
¿Qui no ha vist la del típic ascensor amb tres o quatre persones que s'atura de cop i algú comença a matar a tothom?
Son coses tan absurdes que no passa mai a la realitat. I mireu per on, el dijous a la tarda hi era en un ascensor d'un centre comercial amb tres nois i de repent es va aturar.
Vam estar uns cinc minuts i allà no passava res excepte alguna miradeta per vigilar i prou. Llavors vaig començar a rumiar.
I si pasa com a la peli i una d'aquests nois em mata?
Perque una cosa és evident, l'assasí es qui menys ho sembla i qui estigui més distret es el primer que maten.
Per sort portava a la bosa un set de ganivets. Cuidadosament vaig treure el ganivet del seu embalatge procurant que l'assasí no em mirés.Després me'l vaig passar per la maniga del abrig i vaig recapacitar.
Qui era l'assasí? Perque si clavo una ganivetada a un i resulta que no es l'assasí, l'auténtic assasí anirà per a mi.
Així que vaig decidir per anar ràpid i tallar el coll als tres. Dos nois innocents moririen però salvaría la meva vida i mataría a l'assasí de l'ascensor.
Segurament em dirien que soc un heroi, em posarien medalles al valor, però no volia pensar en això.
Vaig mirar al coll dels tres....

Comentaris

  • Llibre | 03-01-2006

    Hheheheh... Molt bo... bona pensada... Sí: quantes vegades no hem vist una imatge com la que descrius en qualsevol pel·lícula de les que corren avui en dia per les sales de cinema...

    Per cert: t'has plantejat re-elaborar aquest relat i donar-li una mica més d'extensió? Treballar una micona més la situació i els personatges? Penso que podria sortir un escrit interessant.

    Fins la propera,

    LLIBRE

  • Màndalf | 25-11-2005

    quins llocs freqüentes?
    Quins ascensors agafes?

    Molt bona la idea, de veritat. El protagonista comença tot timidet i acaba sent le possible assasi,... potser en sèrie.

    Salut i segueix (vull dir escribint, eh!)

  • també[Ofensiu]
    Shu Hua | 25-11-2005

    intensitat en poques paraules, una idea embastada i la resta, te la imagines. Bon relat

    glòira

  • Bones![Ofensiu]
    AnNna | 29-10-2005 | Valoració: 6

    Hola de nou!

    T'he de dir que la idea és bona... Una mica emparanoiada, però bé....

    No t'ho prenguis malament com l'altra vegada, però... i si passéssim el corrector de català? www.softcatala.com

    Petons,

    AnNna