Deixar anar tot el que hem sigut i podem arribar a ser

Un relat de: Lluna d'argent
Em vinc a acomiadar de tu carinyo.
Sé que no ho llegiràs, però tant de bo encara ens recordis.

Et desitjo totes les coses bones i maques del món, que estiguis bé, que et cuidis, que et mimis i gaudeixis de cada segon.

He d'aprendre a viure sense tu i per fer-ho he de deixar enrere cada trosset teu, cada trosset nostre del que hem sigut i el que podem arribar a ser. Crec que estic preparada per començar el procés.

No sé com i soc conscient que costarà, i que ploraré molt, i és clar que ploraré. I no sé quan cessaran les llàgrimes i sé que no queda poc. Però també sé que aconseguiré riure molt i seré feliç. Al final tot són aprenentatges.

Sempre sempre ens estimaré i ens recordaré de forma bonica, t'ho prometo.

He conclòs que hi ha persones que a vegades no estan destinades a quedar-se. Simplement passen per la teva vida per ensenyar-te alguna cosa. I crec que tu m’has ensenyat a estimar i a ser estimada de la millor forma; tendra, única i sincera.

Eternament agraïda per tot el que m'has donat i m'has fet sentir i viure. Sempre tindràs un lloc dins del meu cor.

No puc descriure amb paraules tot el que signifiques i significaràs per la meva persona.

Com ens hem dit sempre des del primer moment que vam parlar, ha sigut un regal de la vida conèixe'ns i ha estat un plaer poder-nos compartir.

Sempre amb tu,
Lluna






Comentaris

  • vivencies[Ofensiu]
    Shu Hua | 02-05-2024 | Valoració: 7

    Tot forma part de les vivencies personals. Et felicito perquè ho escrius.
    Ja saps que t'estimo

  • vivencies[Ofensiu]
    Shu Hua | 02-05-2024 | Valoració: 7

    Tot forma part de les vivencies personals. Et felicito perquè ho escrius.
    Ja saps que t'estimo

  • Una suggerència[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 28-04-2024

    Una suggerència.

    ¿No seria potser més correcte dir: "Deixar anar tot el que hem sigut i haguéssim pogut arribar a ser"? Potser no, però per dir...

  • L'enyorança de l'amor... Excel·lent article.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 28-04-2024 | Valoració: 10

    A vegades hi ha persones que, malgrat que ja no hi són i ja no hi seran, varen ser molt importants en aquell temps, i el seu record ens reconforta i ens reconfortarà... o, almenys, serà un motiu de confort.

    A mi em recorda la mort d'un amic meu catalanista, amb qui ens ho passàvem molt bé recorrent els boscos (sí, en minúscula) de Tarragona.

    El temps passa però el record fort sol perdurar.

    Felicitats per aquest article, Lluna d'argent. Salut!!!

Valoració mitja: 8

l´Autor

Lluna d'argent

13 Relats

15 Comentaris

4205 Lectures

Valoració de l'autor: 8.92

Biografia:
Nascuda al 2002, amb la meva poca experiència a la vida.

Podria dir que escric tot allò que no puc dir,
però mentiria perquè parlo molt.

Escric perquè m'apassiona i em sento a gust.

Em queda molta vida per escriure('m).
- M'agrada molt escriure per a mi mateixa però a vegades ho comparteixo.

La meva mare és la Shu Hua inactiva que potser alguns/es de vosaltres la coneixeu. Prometo fer-la escriure més que ho feia molt bé. I quan descobreixi com mencionar-la perquè pugueu clicar per veure els seus relats, ho faré.