Llegint-la a deshores de la nit

Un relat de: Lluna d'argent
Jo, llegint els relats de ma mare en lloc d’estar estudiant.

Fa certament poc que m’he ficat en aquesta web a explorar i escriure. Els relats de la meva mare ja me’ls vaig llegir en el seu moment, quan llavors, cap allà al 2016 vaig iniciar un altre compte. Ara en tinc un altre perquè desconeixia el nom d’usuari i tenia relativament poques coses allà dins.

Ara me’ls estic tornant a llegir, entre ahir i avui, a deshores de la nit i mitjans del migdia.

I veig els comentaris, i com la gent adorava a la meva mare.

Ella va deixar d’escriure. A dia d’avui encara desconec el motiu, però desitjo que hi torni el més aviat possible.
Sabia que tenia talent, que tenia un do, però llegint-la m’he adonat que és més que això. Té un poder per transmetre tot el que ella vol impressionant. I m’agrada. M’agrada molt llegir-la, sobretot quan es tracta de mi. I em poso a plorar, ho reconec.

Ara tinc 16 anys i crec que és una edat bastanta adequada per donar-li valor a tots aquells escrits i cançons que va fer pensant-me. I si m’ho permeteu li respondré un poema.

>


En resposta a Shu Hua:

Em veus,
i jo sóc amb tu.
Els teus ulls se t'il·luminen.

Em veus,
i tu ets amb mi.
Et dono les gràcies.

Ens veiem,
i ens mirem lentament.
Les dues ho sabem tot.

I ens abracem,
i ens estimem.

Juntes som millors,
des que no vaig ser dins la teva panxa,
des que no em vas alletar.

Juntes som millors,
perquè ens hem sapigut trobar.

Eternament agraïda,
la teva filla.




Comentaris

l´Autor

Lluna d'argent

9 Relats

9 Comentaris

3783 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13

Biografia:
Podria dir que escric tot allò que no puc dir,
però mentiria perquè parlo molt.

Escric perquè m'apassiona i em sento a gust.

Tan sols tinc 16 anys i em queda molta vida per escriure('m).
- M'agrada molt escriure per a mi mateixa però a vegades ho comparteixo.

La meva mare és la Shu Hua inactiva que potser alguns/es de vosaltres la coneixeu. Prometo fer-la escriure més que ho feia molt bé. I quan descobreixi com mencionar-la perquè pugueu clicar per veure els seus relats, ho faré.