T'abraço en el record

Un relat de: Lluna d'argent
Anhelo el teu cos,
cada trosset teu que vaig descobrir.

Han passat 3 mesos des de que vas marxar, des de que vas comunicar-me el teu desig de no seguir al meu costat.

Tot el que tinc de nosaltres és bonic.

Gràcies. Eternament agraïda de cada moment compartit. M'has ensenyat a estimar.

Escric per aquí sense cap esperança que em llegeixis, però tant de bo algun dia et puguis adonar del que has significat i signifiques per mi. T'escric per aquí perque sé que no et puc escriure a tu.

Tot el que ens donàvem mútuament era d'un altre món, recordes?

Com vols que deixi enrere tot el que hem viscut, tot el que ens hem estimat? Ens abraço en el record. Ens recordo en les abraçades eternes a la teva habitació.

Cada moment al teu costat per mi és un regal. Tot el que tinc i recordo de nosaltres és màgic, especial i únic.

Malgrat tot, tot el que sento per a tu és amor, amor sincer i real. Perquè t'estimo com el primer dia. Res ha canviat per mi, sents?

Com estàs tu? Ets feliç? Tinc tantes coses a dir-te:
que et penso cada dia,
que t'abraço i et cuido en els records,
que t'estimo,
i que fas molt mal.
Et prometo que algun dia et deixaré de trobar a faltar,
no sé quan, no visualitzo aquest moment,
però algun dia seré capaç de deixar enrere tot allò que em vas donar.

Sempre vetllaré per tu. Et mereixes el millor del món.

T'estimo i et trobo a faltar.

Lluna






Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Lluna d'argent

13 Relats

15 Comentaris

4149 Lectures

Valoració de l'autor: 8.92

Biografia:
Nascuda al 2002, amb la meva poca experiència a la vida.

Podria dir que escric tot allò que no puc dir,
però mentiria perquè parlo molt.

Escric perquè m'apassiona i em sento a gust.

Em queda molta vida per escriure('m).
- M'agrada molt escriure per a mi mateixa però a vegades ho comparteixo.

La meva mare és la Shu Hua inactiva que potser alguns/es de vosaltres la coneixeu. Prometo fer-la escriure més que ho feia molt bé. I quan descobreixi com mencionar-la perquè pugueu clicar per veure els seus relats, ho faré.