Cremo la llum

Un relat de: Bruixot

Cremo la llum.
Menjo paraules que no et diré,
sense pensar.
Sóc un xaruc.
M'aixeco i espero tornar a morir,
mirant-te els ulls.
M'ofego i tot torna a començar.
Núvols de fum.

Comentaris

  • mmm...[Ofensiu]
    Equinozio | 10-05-2006

    ... el vaig trobar al llibre. I sort en vaig tenir!
    És preciós i delcat.

    I l'última imatge la trobo espectacular...
    'Núvols de fum'...

    un plaer llegir-te.

    Equinozio

  • magnífic![Ofensiu]
    llu6na6 | 09-11-2005 | Valoració: 10

    és dels que m'agraden més dels que t'he llegit.

    reflecteix una gran intensitat en els sentiments,
    una gran capacitat d'estimar, d'autocrítica, d'exigència i de recerca (i de joia!)

    Una abraçada "discreta" bruixot. (No et vull pas cap mal)

    Ets, com diuen en castellà "Un dechado de virtudes" (És broma...una mica, només)

    tens uns ulls que travessen la pantalla de l'ordinador. Són uns ulls que riuen de tanta llum.

  • Hi vec[Ofensiu]
    Leela | 17-09-2005 | Valoració: 10

    una passió molt forta en el teu poema... però potser encara una mica incerta, potser encara és un somni? 'núvols de fum'.

    M'ha encantat com barreges l'imatge del fum, del foc, la tensió que es crea, de manera tant breu, en poques línies i com la descarregues.. per tornar a començar...

    Només puc dir-te que he sentit una passió (fins i tot sexual (?)) a través de les teves paraules.

    M'ha semblat molt bo!

  • intensitat[Ofensiu]
    estrangera | 20-07-2005 | Valoració: 8

    hi ha foc en les teves parules. A mi m'agradaria que hagués continuat un xic, però tu n'ets l'autor i només tu ho pots decidir.

    M'ha agradat la força que tramet, la vitalita, l'esperit de lluita. Ja t'ho he dit, un xic curt però ardent...

  • no em cansa ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 08-07-2005

    la teva poesia, no perquè sigui curta, m'agrada llegir-te ...

  • 3r Uauuuu!![Ofensiu]
    Ze Pequeño | 08-07-2005 | Valoració: 10

    Espero tornar a morir llegint un poema com aquest.

    Tan concret, tan ampli, tan sentit, tan directe,... tan perfecte, que me l'emporto als preferits.

    Una abraçada.

    Salz.

  • Impressionant![Ofensiu]
    OhCapità | 30-06-2005 | Valoració: 10

    Curt, concís, concret, cremant la llum. Com diu l'amic Capdelín Uauuu!

    Em trec el barret de la vostra màgia.

    OhCapità.

  • uauau![Ofensiu]
    Capdelin | 28-06-2005 | Valoració: 10

    és el meu crit de guerra quan trobo o llegeixo un poema breu, original, dens i concentrat... quan m'impacta...
    has resumit l'amor = llum, foc, fum... i tornar a començar...
    una abraçada!

Valoració mitja: 9.71

l´Autor

Foto de perfil de Bruixot

Bruixot

102 Relats

723 Comentaris

211955 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Vaig neixer a la Vila de Sants, fa bastants anys. Treballo de professor, però no de literatura ni llengua ni res similar.

He publicat algunes poesies en llibres col·lectius, i alguns contes en reculls. També he participat en recitals col·lectius.

Podeu veure el meu blog sobre relatsencatalà i altres coses a

bruixot.blogspot.com

AGRAEIXO COMENTARIS I CRÍTIQUES SINCERES. TAMBÉ AFALACS. SI EM VOLEU DIR QUE NO US HA AGRADAT TAMBÉ. O QUALSEVOL COSA QUE US HAGI PROVOCAT EL MEU RELAT.