Nit a Palau (per il·lustrar)

Un relat de: Bruixot

No saps si mires quan veus com reculls
uns gotims de sons, que si aquells ganàpies
ho senten, t'enterboliran amb embulls.

I t'envitricolles de batibulls.
I així com n'hi ha que surten de les tàpies,
i cerquen, dius, un llamp de glaç als ulls,

tu, que mors d'afràsia en mil vitralls,
ja no diràs res sinó és de reülls.
Qui et vulgui escoltar, que et faci estralls.

Comentaris

  • Per il.lustrar el poema[Ofensiu]
    Mena Guiga | 09-04-2012

    cal una sensibilitat superlativa.
    No es pot il.lustrar amb la imaginació?
    Així cadascú esdevé il.lustrador/a.

    Ara buscaré què vol dir "afràsia" per tornar-lo a llegir, perquè el vull entendre més i millor per il.lustrar-lo amb tot el material.

    Mena.

  • Crear, llegir, rellegir, comentar, rellegir-te[Ofensiu]
    deòmises | 10-05-2008

    Vinc al teu racó, a rellegir un poema que ja vaig comentar-te. Poc he dit, com sempre. Com a màxim expresso la sensació que em queda en llegir els teus versos.

    [El 29/02/2008 ja et vaig dir que no era mestre, que necessito aprendre, ser més intel·ligent, amb el cap fred i no guiar-me per rampells absurds i no gaire pensats. Mea culpa.

    A què ve això, ara? Perdona.

    Només volia deixar uns mots en els teus poemes, per a que creguis que llegeixo i admiro la teva manera d'escriure. Potser els deixo perquè darrerament necessito unes paraules d'encoratjament per a no desanimar-me més: sembla que sigui fort però en el fons necessito les paraules alienes.]

    Versos decasíl·labs (encara que algun em surt amb 11, però res d'important, ja se sap...), amb rima ABA ABA CAC, que juga amb el so LLS en set dels nou acabaments rimats. Sembla que el poema llisqui, que se'ns endugui al seu tempo, al que vols conferir als teus versos de llum.

    Res més, disculpa el comentari que no té res a veure amb el teu poema.

    gràcies de nou, d.

  • poemes il.lustrats[Ofensiu]
    poemes il.lustrats | 15-04-2008

    En nom de l'Associació d'Artistes de Premià de Dalt voldria donar-te les gràcies per la participació en aquesta Segona Edició de Poemes il·lustrats.

    Vull felicitar-te, doncs aquest poema ha estat escollit per a ser il·lustrat.

    I també informar-te que el dia 31 de maig de 2008 està previst fer una trobada de "relataires" a Premià de Dalt -El Maresme- en el decurs de la qual es farà lliurament a tots els autors i a tots els artistes, tant de la primera com de la segona edició, d'una còpia de l'obra.

    Voldríem que ens hi acompanyessis.

    De mentre, les obres han estat exposades a la Biblioteca Jaume Perich des de l'1 al 15 d'abril de 2008.
    A partir del dia 16 passen a formar part de tot el conjunt que s'exposa a la Sala d'Actes de Can Figueres.

    Per poder-nos posar en contacte amb tu, t'agrairia que m'enviessis un mail amb les teves dades (nom i correu electrònic) a l'adreça:
    associacio.artistes@gmail.com
    i així podré informar-te del programa d'actes del dia 31 de maig.

    Rep una cordial salutació.

    Montse Assens / mar
    Associació d'Artistes de Premià de Dalt

    ps- una abraçada a tots tres.

  • Ohh Bruixiii[Ofensiu]
    gypsy | 01-04-2008 | Valoració: 10

    la meva germana s'ha quedat astorada llegint el teu poem!, li he dit que si veia un senyor amb cua i amb cara de simpàtic, eres tu.
    Els teus poemes no són exactament poemes, són una altra cosa, no em preguntis què, quelcom genial i diferent que sempre paga la pena llegir.

    petons!

  • Sempre omples els ulls d'imatges i de paraules[Ofensiu]
    deòmises | 16-03-2008

    I fas rellegir els teus versos, Bruixot. De veres...

    Gràcies per anomenar-me mestre, però no arribo encara al nivell. Gràcies, però. Sincerament.

    Els teus comentaris ajuden a aprendre. Rep una abraçada agraïda.

    d.

  • sants78 | 13-03-2008 | Valoració: 10

    Merci pels comentaris!

    A veure si t'il·lustren el poema, de fet les imatges que generen les teves paraules ja ho aconsegueixen bastant per si soles.

    Felicitats!

l´Autor

Foto de perfil de Bruixot

Bruixot

102 Relats

723 Comentaris

211350 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Vaig neixer a la Vila de Sants, fa bastants anys. Treballo de professor, però no de literatura ni llengua ni res similar.

He publicat algunes poesies en llibres col·lectius, i alguns contes en reculls. També he participat en recitals col·lectius.

Podeu veure el meu blog sobre relatsencatalà i altres coses a

bruixot.blogspot.com

AGRAEIXO COMENTARIS I CRÍTIQUES SINCERES. TAMBÉ AFALACS. SI EM VOLEU DIR QUE NO US HA AGRADAT TAMBÉ. O QUALSEVOL COSA QUE US HAGI PROVOCAT EL MEU RELAT.