Cita'm en un laberí

Un relat de: perunforat

Esquitxa'm d'aigua salada,
s'evaporarà amb el contacte de la pell
exposada al sol extenuant de més de 30º,
serpentejant un rastre de sal.

Parla'm com si res,
de qualsevol cosa,
dibuixaré en un pentagrama les notes de cada paraula.
Entre mig proposa'm algun plà meditat e indecent.

Mira'm,
només mira'm.
Centra't en el moviment dels meus llavis,
i que coll endins et perdis per veure'm de més aprop.

Xucla'm l'aire,
que la teva presència em faci feble,
invaeix els meus pensaments,
inconcients, infractors, en moviment constant.


Bull,
que pugui sentir les insistents bombolles calentes,
que no em pugui atançar massa,
fins que minvi el remolí vertiginós del teu deliri.



Cita'm en un laberint de sensacions.

Comentaris

  • ostres...[Ofensiu]
    foster | 13-09-2007

    He fet una ullada per un forat...hehe...als teus relats i hi havia un cert aire que m'interessava, però les faltes (com aquest imperdonable laberí al títol!) i els problemes en la puntuació (en poesia!) m'han fet desistir de l'intent.
    Vosaltres, els/les puetes heu de ser encara més rigurosos amb la forma que nosaltres els prosistes-escribans...però, en fi...si tens res en prosa et llegiré a veure què...

    salut!

    foster

  • Esquitxar...[Ofensiu]
    brideshead | 01-08-2007

    parlar, mirar, xuclar, bullir... tot un seguit de sensacions que, tal com les vas desgranant, han de ser, per força, tot un plaer. Un ritme de versos trepidant i, alhora, assossegat, per arribar a poder transcriure, intensament, aquestes sensacions.

    I el vers final és com la cirera que adorna tot bon pastís "cita'm en un laberint de sensacions". Un punt i final perfecte, ni li sobra ni li falta res.

    M'ha agradat molt arribar a aquest laberint, amb la curiositat que m'han despertat les teves ganes boges de "dir, dir, dir..." avui al fòrum.

    Ah! i per cert, jo també vaig poder contemplar la lluna plena abans d'ahir... efectivament, semblava que em mirava i em somreia...

    Et reitero la meva felicitació per aquest poema. Excepte per dues petites errades (el 'laberí" del títol i 'invaeix' -que hauria de ser envaeix), és un poema extremadament sensual, sensualitat que en la meva opinió aconsegueixis gràcies a una tria molt afortunada de mots.

    Una abraçada i a beure força aigua!

  • Un poema...[Ofensiu]
    rnbonet | 20-07-2007

    ...amatori/eròtic d'ànima femenina, ben adobat amb imatges originals, i altres no tant.

    Errors: sobretot, ortogràfics, comentçant pel títol, que serà, segurament "laberint". Després, "pla" no porta accent gràfic la "e" entre 'meditat'/'indecent" cal que siga una "i"; "atançar" seria 'atansar', etc...
    I una certa 'submissió', que no acabe de comprendre...

    Virtuts: força expressiva, ganes de viure i gaudir, inhibicions de qualsevol classe, vitalitat... Que tot junt, no és "moco de pavo", eh!

    En resum, uns 'renglons curts' acceptables. I que conste que no sóc cap crític literari; i menys de 'puemes'! Sols dic sincerament el que m'ha semblat.
    PS.- El responsable de tot el desgavell anterior, de veritat, és el 'Roars...'/Jordi, que m'hi ha conduit.
    Salut i rebolica, xicona!

  • A mi també[Ofensiu]
    Nubada | 20-07-2007

    m'ha agradat molt.
    T'he llegit gràcies a la recomanació d'en Roarscach (té tela, el nom, oi?)

  • aaa | 20-07-2007 | Valoració: 10

    noia, no se com t'ho fas, però m'encanten les teves poesies.

    Roarscach

l´Autor

Foto de perfil de perunforat

perunforat

93 Relats

284 Comentaris

94886 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Jo sóc així com sóc com el títol de Jaques Prévert

Sóc remolc de l'era
cendres calcàries de sabors
engrunes de silencis
i penyora de colors

Sóc herba mullada
d'olor de llocs
fiblar de pells
i l'enyor d'uns pocs

Sóc aire comestible
pintant oxigen amb els dits
mans d'argila humida
de sols, dies, llunes i nits

Sóc cargol treu-banya
un patufet a la panxa del bou
caputxeta entremaliada
i un calamar a dins d'un pou

Sóc un llibre a mig escriure
amb llapis de carbó
tint de blanc sobre fons negre
lletra de pal i cançó

Sóc pedra de tartera
marca d'aigua de paper
muntanyes de somriures
sota al vol d'un esparver

Sóc el que sóc
No sóc res més

D'amunt i avall
De més i menys

De poc o molt
De tot o res

http://correctellegiblebarat.blogspot.com/