Carta als reis mags

Un relat de: Josep Clínez

Estimats reis mags (estimats?):

Com que aquest any no he suïcidat ninguna Bratz de la meva cosina pel balcó, em conformo amb el Mercedes del Pinypon que s'engolí el gat, i només n'accepto de color verd pistatxo. I si potser amb airbag, perquè la Pinypon Cap De Magrana es pega unes nyescles...
I també, si podria ser, voldria el CD de la Maria Isabel. Antes Muerta Que Sencilla està siguent un èxit al Top Manta, i ha sortit a los 40 Matorrales i tot. I també va guanyar un tal "Eurojunior", però no té importancia.
Però si hi ha alguna cosa que desitjo amb tot el meu cor és el pack de pelis X que li vaig trobar baix el llit del papa. Com que no vull que sàpiga que li ho he vist...
Una peli es deia: el osito grande escupe. Segur que és del Winnie The Pooh. Quina il·lusió!
Moltes gràcies, estimtas reis mags (ja, ja, estimats), només dir-vos que ma casa és al carrer Natzaret número 13 (més conegut com el barri de les putes, ji, ji, ji) de València.

Atentament:

Pili la p***.

Comentaris

  • Impressionant...[Ofensiu]
    dragaroja | 05-02-2006

    Sincerament és impressionant que amb 13 anys escriguis tan bé i sense cap tabú...

  • Les cartes als reis[Ofensiu]
    OhCapità | 18-01-2005 | Valoració: 9

    ja no són com abans. Interessant manera de descriure una situació de la protagonista. Ben escrit, frases curtes. Un escrit directe. Un bon exercici humorístic, ....

  • sorprenent[Ofensiu]
    Rafael Soteras i Roca | 15-01-2005 | Valoració: 8

    Jo tampoc em crec la teva edat. Si ara escrius així, no puc arriba a pensar el que escriuràs més endavant. Tens l'obligació de seguir sempre endavant. Enhorabona!

  • Pos sí, Místika, 13 anys i escriu així...[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 28-12-2004 | Valoració: 10

    M'he partit de riure! Josep, t'ho has currat! Quan he arribat al pack de les pelis X és que ja reia a cor què vols, i amb l'osito i el Winnie the Pooh m'he descollonat (perdó pel vulgarisme) completament. La millor carta als reis mags que he llegit en tota la meva vida!!!
    Salut, noi, i no deixi's de sorprendre'ns!

    Vicenç

  • hola![Ofensiu]
    mistika | 28-12-2004 | Valoració: 9

    eis Josep!
    està molt currat el relat noi :). Però tens 13 anys? i ja escrius així de bé i així de lliure parlan d prostitutes?
    Ah aquest quadre quans records.....
    A mi també m'encanta Evansensence i Eminem!
    Arreveure wapo
    Místika

  • Done fe[Ofensiu]
    Morkai | 28-12-2004

    Done fe que existeixen xiquetes així. Quan jo era més jove (no vaig a dir simplement jove, que m'auto-parec un iaio) hi vaig conéixer vàries que jugaven amb barbis, escoltaven la música del moment (en aquell moment els agradava la de Titànic, desconec la raó) i parlaven de xuplar polles.
    Per cert, ací més a prop a la capital, diem barri xino al barri de les putes de València. No caldria dir-ho, però per raons que no venen al cas em toca visitar-ho sovint (un amic hi viu, no malpenseu!) i done fe també que és una cosa intrínseca de València i de la seua història.
    Però no sé exactament on està el carrer Natzaret, el barri de Natzaret (si està allí) té molta mala fama, al contrari que el xino, encara molt visitat. Us invite a venir-vos a sopar a un xinés (restaurant) i comprovar-ho. xD

Valoració mitja: 9