Aquest Camps...

Un relat de: Marc Freixas
Aquest Camps
li hauríem de fer un camp de batalla,
desentornillar-li el cervell,
fer-li créixer arrels ben nostres,
ofegar-lo pel coll i descosir-lo a cops de puny...
creu-me si et dic que no exagero.
El posaria dins d'un forn
per cremar-li la ment feixista i malalta...
i creu-me si et dic que encara no exagero.
Ës un malparit de totes totes
i no hi ha manera de posar-lo al seu lloc -de moment
Ja vindrà...
ja vindrà el temps de judici i presó
per tancar-li el poder
i que pagui en vida
tot allò que l'ha deixat al descobert.

Comentaris

  • ostres,Marc...[Ofensiu]
    teresa serramia | 30-05-2011

    quina samfaina.., ostres!!
    pots triar un patró de conducta, és clar!!,
    estàs indignat i ho expresses. Això està molt bé: cal canalitzar els sentiments. Donar-los sortida...deixar que esclatin, destruir l'odi, evitar que ens destrueixi, Marc...rep tot el meu amor...,Lluita, lluia per la pau..rebela't, molt bé!!!

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

875427 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.