AHIR I SEMPRE

Un relat de: brins
I ella m’esperava…

A fora feia un sol flamejant i ella, atractiva, dolça i brillant, romania immòbil prop d'una porta. Un munt de joves il•lusionats havien passat pel seu costat fent-li l’ullet, però ella m’esperava a mi…m’estimava.

Quan em veié arribar, m’observà amb tendra mirada malgrat que jo no li deia res,comprenia que estava vivint un moment màgic i no me’l volia enterbolir. Fou més tard, en creuar-nos les mirades, quan gosà parlar-me; flirtejà amb mi, m’acaronà i em seduí fins que, emocionades, ens fonguérem en un bes. En sentir-li els llavis, vaig absorvir del seu cor tot el nèctar i dels mots, tota la blanor. A poc a poc, les línies començaren a sortir-me a raig i en un ordre perfecte, sense esforç. Més tard, en finalitzar el temps del concurs literari, ens acomiadàrem esperançades; sabíem que a partir d’aquell moment seria jo qui sempre l’esperaria, qui sempre la incitaria a viure amb mi...

--------------------------------


El temps ha avançat com riu que corre inexorable, i el seu alè encara m’és càlida exhalació; em transforma en bellesa la tristesa i en amor, el dolor. Aconsegueix que el meu cos vinclat continuï desgranant relats i poesies en un jardí de somnis on ella, la inspiració, n’és l’essència.

Comentaris

  • Enhorabona!!![Ofensiu]

    Benvolgut / benvolguda relataire:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del IX Concurs ARC de Microrelats "Arts" i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria, t’agrairíem que, al més aviat possible, ens fessis arribar l’autorització perquè el relat sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça: concursos.arc@gmail.com el text que adjuntem al final d’aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ ARTS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    ***********************************



    TEXT AUTORITZACIÓ

    En/na .........................................................................................................

    amb DNI. número ......................................................................................

    i nick/pseudònim relataire ............................................................................................

    AUTORITZO a l’Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...................................................................................................

    seleccionat del mes de ..............................................................................,

    del qual en sóc autor/a, en el recull de microrelats “ARTS” que s’editarà a finals de 2019.

    on vull constar amb el nom d'autor/a ............................................................... (en cas de no omplir aquest apartat s'entén que l'autor/a vol aparèixer al recull amb el nick/pseudònim amb el qual ha participat en el concurs).

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.

    Data .......................................

  • Gràcies...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-05-2019

    Gràcies Brins, per les teues paraules belles i clares per al meu poema "Sospirs", que em som molt agradables. És senzillament un poema que té molta fantasia.
    Una abraçada.
    Perla de vellut

  • Mercès[Ofensiu]

    Tens cap adreça electrònica? Si així em plauria molt que me l'enviessis a la meva, que està apuntada dins el meu apartat de biografia. Mercès, Nil.

  • llegiresviure | 23-04-2019

    M’has fet recordar aquella sensació meravellosa, quan la persona que estimem encara no ho sap, i l’observem, i veiem com rebutja a tots i al final la seva mirada és per a nosaltres... És un moment únic i l’has comparat molt bé amb l’instant en que la inspiració t’arriba, un bes únic, inoblidable...

  • Estimar la inspiració [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-04-2019 | Valoració: 10

    Una idea ben original, la de vincular l’amor i la inspiració. Dues meravelles per escriure bona literatura, com la que acabo de llegir. Una forta abraçada, Pilar. A l’eix

  • Bellísim[Ofensiu]
    Annalls | 14-04-2019 | Valoració: 10

    Meravellós el teu escrit, ple de seductora sensibilitat. M''agrada llegir-te de nou i veure que segueixes escrivint com un àngel amb molta cura del llenguatge.
    Un peto Brins d'una que et seguia fidelment.

    Annalls

  • Que per molts anys continueu plegades[Ofensiu]
    kefas | 13-04-2019


    La inspiració no entra a totes les cases. Necessita que la porta sigui feta de sensibilitat, que el vestíbul estigui ple d’experiències viscudes o llegides i a la cuina els pots de d’imaginació i estimació per la vida estiguin ben plens. Amb tot, no és segur que el guisat surti perfecte. La sal del talent es reparteix a l’atzar. A tu te’n ha tocat.

    T’haig de dir, però, que jo sóc més de muses. Amb una inspiració així perdria l’oremus i em quedaria embadalit contemplant-la.

  • MOLT BONIC[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 12-04-2019 | Valoració: 10

    Un relat que descrius marevellosament que es l’ inspiració

  • És una llàstima...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 12-04-2019 | Valoració: 10

    És una llàstima però no estic prou inspirat per a fer una comentari adient a aquest relat... solament puc dir que m’ha agradat.
    Gràcies, una vegada més, pels teus escrits!
    —Joan—

  • L'essència ets tu[Ofensiu]
    Montseblanc | 11-04-2019

    Sí, la inspiració, quan arriba, ho omple tot i ens fa florir. Però, per viure aquest “romanç”, la inspiració sola no és res, cal l’altra persona. Tu, brins. Això és cosa de dos. Cal una persona sensible com tu perquè salti l’espurna per produir les meravelles que tu escrius. Si ella t’estima a tu, per alguna cosa serà, feu molt bona parella...

  • Excel.lent: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-04-2019 | Valoració: 10

    La inspiració és divina i sensible. Un relat o més bé, una prosa poètica, que ressalta la inspiració amb una dolçor tan exquisida. Vaja inspiració, que denota preciosa.
    Una salutació.
    Perla de vellut

  • Inspirada[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 09-04-2019

    Inspirada i treballadora, Brins, estic segura que mai et fallarà.

  • Divina inspiració[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 09-04-2019 | Valoració: 10

    De primer he pensat que es tractava d'agú en concret i en acabat me n'he adonat que feia referència a la inspiració. Heus ací la gràcia del relat, relat amb el qual em sento identificat i que tu ho exposes de manera magistral. Salut, Nil.

Valoració mitja: 10