Vull un Nadal sense tu!

Un relat de: Dolça

Vull un Nadal sense tu

Si et dius gana... vull un nadal sense tu.
Si et dius tristesa,... vull un nadal sense tu.
Si et dius soledat, no vull cap nadal amb tu.

Gana..., tristesa..., soledat... i és Nadal.

El Nadal no treu la gana de qui no té menjar.
El Nadal no treu la tristesa quan el cel propi no és clar.
El Nadal no treu la soledat de qui no pot agafar cap mà amiga.

Si et dius pobresa... vull un nadal sense tu.
Si et dius injustícia... vull un nadal sense tu.
Si et dius malaltia,... no vull cap nadal amb tu.

Pobresa..., injustícia..., malaltia... i és Nadal.

El Nadal no fa sentir més feliços els pobres. Hi ha consumisme.
El Nadal no lluita contra les injustícies. Per un dia s'obliden.
El Nadal no cura malalties, per instants en calma alguna.


Gana..., tristesa..., soledat..., pobresa..., injustícia..., malaltia...,
Us convido a escoltar-nos quan diem sense cap pena:
"Volem un Nadal etern sense vosaltres"

Comentaris

  • Molt bonic![Ofensiu]
    Capjo | 19-12-2004 | Valoració: 8

    Tan de bo fos possibles fer més per que això fos possible.
    Felicitats,
    Capjo

  • El Nadal que tu narres... [Ofensiu]
    Ullets | 18-12-2004 | Valoració: 10

    Tot el que sento, està escrit el teu escrit.
    Fa anys que no m'estimo el Nadal, per mi ha deixat de ser una etapa d'il·lusió i a vegades penso que ha estat únicament per què me adonat de que el Nadal que tu narres, és el Nadal que mai tindrem.

    Felicitats

  • Per eliminació![Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 18-12-2004 | Valoració: 10

    jo també voldria un Nadal amb tu. Estic totalment d'acord amb el missatge de Capdelín i dels anteriors comentaristes, i estic també convençut que el missatge de puresa i sòlida sensibilitat que ens brindes és tan sincer com dolça tu mateixa. Felicitats, Dolça!

  • Per eliminació![Ofensiu]

    jo també voldria un Nadal amb tu. Estic totalment d'acord amb el missatge de Capdelín i dels anteriors comentaristes, i estic també convençut que el missatge de puresa i sòlida sensibilitat que ens brindes és tan sincer com dolça tu mateixa. Felicititats, Dolça!

  • VULL UN NADAL AMB TU[Ofensiu]
    Capdelin | 18-12-2004 | Valoració: 9

    Dolça!!! perquè ets comprensiva, justa, sensible,,, senzilla, clara...
    No fas aquella poesia de quasi professionals, on el vestit poètic, de vegades, ofega i despista el contingut que ha d´alimentar l´ànima del lector...
    Que aquest Nadal amb Tu, DOLÇA, et sigui dolç, Dolça ( je je je )... i que amb tan dolç i Dolça... no agafis un caòtic tap nadalenc...
    un petoooooooooooooNÀS!!!! ( no al nas )

    i segueix escribint... perquè la teva poesia ens enDOLÇA la vida...després de Nadal, també...

  • Noia![Ofensiu]
    AnNna | 18-12-2004

    Que maco! I tant... està molt currat! Tots volem un nadal sense tristesa, un nadal perfecte... però això mai existeix... el nadal no es el mateix per uns i per altres... bé, molts petons noia! me'l poso a preferits!
    aNNNa.

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Dolça

Dolça

22 Relats

89 Comentaris

35808 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Sóc del Baix Empordà. Estimo i em deleixo per aquesta comarca, barreja de contrastos de mar i muntanya.