Vull tornar a ser feliç

Un relat de: Àfrika Winslet

Oblidar el passat
amb tot els seus trastos vells,
els seus marcs de plata
i música dels vuitanta.

Oblidar el passat i ser... només present.

Oblidar totes les hores boges
i els minuts de records diminuts
i trobar-nos avui, cara a cara,
per dir-nos tot el que mai ens hem dit.

Simplement... vull tornar a ser feliç.

Comentaris

  • Laia,[Ofensiu]
    errebe | 23-08-2006 | Valoració: 10

    Avui ja no vull llegir-ne més...
    Em quedo amb el record d'aquest. Què et puc dir? Senzillament, preciós. M'agrada el teu estil i em fa reviure molts sentiments. Altre vegada, felicitats!!.

  • El passat...[Ofensiu]
    L'epicurista Pol | 28-07-2006 | Valoració: 10

    Crec que només és l'expressió de l'enyorança i la demostració de que el temps va passant sense remei.

    Som, com a individus, essers vivents que participem en la història d'aquest planeta, tenim un inici i un final ben curiosos entre els quals es busca la felicitat.
    I què és allò antagònic a la felicitat? Penso que és la indiferència i el fet de quedar-nos quiets enfront dels dies que van passant. Et pots sentir trista, i encara diria més: t'has de sentir trista de tan en quan, per ser persona però la tristesa no és l'oposat a la felicitat, la trista és el pas entre una etapa feliç i la següent etapa. I afegiria que cada persona tria si aquest pas gaire llarg.

    El que provu de dir-te és que amb aquestes lletres demostres que ets persona i tens sentiments. Ara deixa de llegir aquest comentari absurd i surt al carrer per sentir-te viva en cada instant

    Pol

  • La felicitat[Ofensiu]
    brideshead | 20-07-2006

    és una condició que no es recupera del passat, que no es reguanya, és un estat que es fa teixint el dia a dia... el secret no és oblidat el passat per ser feliç, sinó incorporar-lo al present, extreure'n totes les experiències, bones i dolentes, i ser-ne molt conscient per intentar que aquesta felicitat que s'adquireix a diari a diari sigui de millor qualitat que la d'ahir, no oblidant mai que són les ensopegades i els encerts els qui ens ajuden a ser millor, i per tant, a sentir un grau més gran de felicitat.

    No oblidis mai el passat, recorda'l sempre perquè t'ajudi a sentir-te bé amb tu mateixa i, en conseqüència, a ser feliç.... "ser feliç".... un adjectiu ben breu, però què difícil d'aconseguir!

    Espero ser a temps per aquest número rodó tan bonic!

    Un petonet, senyoreta Winslet! Tornaré aviat... ;-)

  • mai...[Ofensiu]
    Capdelin | 19-07-2006 | Valoració: 10

    m'han seduït els recopilatoris musicals dels 70, 80, o 90... manies meves. Trobo que aquella música fa fortor de cremada, el so em sona a fòssil i em desagrada la invitació retràctil a reencarnar-me en acords passats... de moda.
    I si em regalen un calendari per penjar a la paret, exigeixo que me'l donin amb els fulls dels mesos passats arrencats i els mesos futurs en blanc, sense números, ni dies... només un full resplendent que digui: JULIOL! je je...
    El present és el meu amant, el cremo i exprimeixo tant que ja ni tan sols serà passat dintre de poc quan el deixi, invisible, xuclat...
    El teu poema és un cant per a mi, pràctic, juvenil i intel-ligent: només els instants alliberats de passats i de futurs, t'omplen plenament...
    Una altra vegada la vista se me'n va cap a la foto... i aquesta foto sí que és... PRESENT!!!
    ptons i una abraçada per a la meva musa i deessa poètica!

  • Ser feliç...[Ofensiu]
    Arbequina | 12-07-2006 | Valoració: 10

    com al passat?
    Què traïdor és el temps aliat amb la memòria... Vols oblidar el passat per reviure la feliçitat del passat que la memòria (del passat) et nega ara...
    Són les contradiccions que ens colpejen, però seguim endavant, tristos, feliços, com sigui.
    En fi, el teu estil poètic m'atrau moltíssim.
    Un gran poema.

    Una abraçada.

    Arbequina

  • oblidar el que no ens agrada[Ofensiu]
    gypsy | 11-07-2006 | Valoració: 10


    per poder sobreviure i seguir lluitant per la felicitat que cerquem amb força i que, sens dubte, mereixem.

    M'ha encantat!

    gypsy

  • vull tornar a ser feliç[Ofensiu]
    instants | 11-07-2006

    Com es pot tornar a ser feliç ? la felicitat neix cada matí, no forma part d'un passat com quelcom a retrobar sinó no és felicitat sinó record de la mateixa. La felicitat quin gran somni....

    Apalí un petonàs

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Àfrika Winslet

Àfrika Winslet

107 Relats

829 Comentaris

160222 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Bones!! El meu nom és Laia, vaig néixer a Tarragona però des de ben petita visc a L'Hospitalet de Llobregat (visca L'H!). Tinc vint-i-quatre anys i estudio Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes a la UPC (Campus Nord, Barcelona).
Agraeixo el temps que dediqueu a llegir-me, els vostres comentaris, consells i crítiques...

Per qualsevol cosa, la meva adreça és:
Laia_fiber [arroba] hotmail.com

I, ara, també podeu visitar els meus blogs:
Àfrika Winslet
La otra Àfrika Winslet ...



eeeiiiii, ja és aquí!! Disponible, si el demaneu, a les llibreries!!

ELS ATZURS - CAMINS PARAL·LELS

Ed. Emboscall


Aquest llibre, del que formo part amb un relat, sorgeix d'un projecte engegat fa un any i compartit per cinc escriptors/es d'arreu de Catalunya que mostren, cadascú en el seu estil i des de la seva visió, una història que té com a protagonista alguna persona propera. El llibre, doncs, és dividit en cinc parts ben diferenciades que reflecteixen alhora la visió d'una realitat concreta i palpable i el tarannà literari de cada escriptor/a.


He arribat fins aquí gràcies a set casualitats:

1- Un dia avorrit i gris em va dur a aquesta pàgina.
2- Algunes persones van llegir i comentar els meus primers relats.
3- Després dels primers relats van venir d'altres.
4- Algú em va donar la mà i em va acostar al fòrum.
5- Vaig descobrir EL REPTE.
6- Vaig començar a conèixer en profunditat tot el que és RC.
7- Vaig descobrir quelcom perdut dins meu: l'escriptura.

Ara, no penso perdre-ho mai més.