Vi dolç

Un relat de: Helena Minuesa Sánchez

La nit era nostra.
Del color de les fronteres
que es desdibuixen
quan es perd la roba.

En un racó quèiem,
estripant-nos
nàufrags de les hores,
i de la nit...

Vi negre als llavis,
regust de festa
quan s´adorm el poble
o es devetlla.

I la plaça
(tranquil.la)
i els fanals que dormen

i els llavis sense roba,
només vi dolç.
Només vi
a les boques...

Nàufrags de les hores.

Comentaris

  • L'Helena i la sensualitat[Ofensiu]
    Homer de Barcelona | 25-05-2007

    Helena, xò's ets tu desfeta com una bola de gelat sense caputxó, o el que és el mateix sense cucurutxo, caramelitzant els sentits del teu amant que també es fonia en una nit estiuenca pel regust elíptic de la passió que abruptement us reviscolava per dintre els secrets que en les entranyes dormien i redormien ignoranciosament i absolutament desconeixedors de tot això que portem a dintre i que s'ha desvetllat i que ha quedat abocat a l'infinit en el penyassegat dels vertigens després d'haver estat llegit aquí i ara en aquesta línia infranquejable de l'espai-temps per mi, el meu jo cibernètic, que suara et visitava?

    No fotis!

  • m'encanta[Ofensiu]
    Nyoqui | 10-04-2007 | Valoració: 10

    És un relat molt bonic. He llegit tot el que has escrit fins ara i t'he de dir que m'encanta la teva manera d'expressar els teus sentiments i les teves emocions. Suposo que aquest relat va dedicat a algú, i si és així penso que és molt afortunat.
    Ja tinc ganes de llegir poemes i relats teus nous.
    T'animo a seguir així!

  • M'agrada força[Ofensiu]
    Lady_shalott | 20-02-2007

    sobretot per una mena de to distret que aconsegueixes donar-li al poema, i que amb la subtilesa d'alguns versos, estripant-nos/
    nàufrags de les hores,
    fan que en gaudeixi d'una manera tranquil·la i delicada, a poc a poc, com un bon vi.
    Només una petita observació, els punts suspensiu no m'acaben de fer el pes, jo els deixaria com a punts i prou.
    Per la resta, l'he delectat ben a gust.

    la dama

l´Autor

Foto de perfil de Helena  Minuesa Sánchez

Helena Minuesa Sánchez

9 Relats

17 Comentaris

10633 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Vaig néixer a Sant Cugat,a ra fa vint-i-cinc anys, filla de pare andalús i de mare catalana. Sóc llicenciada en Humanitats i professora de català per a persones nouvingudes a l´Ateneu de la meva ciutat. Realitzar aquesta tasca educativa m´emociona més que qualsevol altra cosa...
La poesia és en els ulls de cadascun dels meus alumnes, i de cadascuna de les persones que estimo i que insipra el meu ser i estar quotidià. Només entenc l´escriptura com a fòrmula per endinsar-me en els altres, de penetrar en la seva individualitat, i així construir-me més complerta i sincera amb el món que m´acull i em bressola.