Vés protegint la teva fe, tu...

Un relat de: Ser Oli
Aixeco el cap, és de nit, brillen els estels,
sembla que algú s'hagi entretingut
a punxar amb una agulla millions de vegades el cel,
com si hagués foradat el sòl d'aquest.
I veig passos, i sento soroll.
Paro la orella, i això es el que en surt:

Jesucrist convida a una cervesa a Mahoma,
Budha i Afrodita estan ballant,
Zeus i Ganesh discuteixen de futbol,
Osiris i Thor, juguen al billar,
l'Esperit Sant, a lo seu, a intentar fecundar,
als lavabos, a la preciosa Gaia.
Tot es bon ambient, tots estan contents.

I llavors jo em pregunto:
Què collons està passant aquí a baix?

Comentaris

  • Formulari d'autorització pendent[Ofensiu]



    Benvolgut relataire:

    Tal com et vam anunciar el passat 17 de juny, el teu poema “Vés protegint la teva fe, tu...”, presentat al “Concurs ARC de Poesia 2011. Poesia Social i de Denúncia”, ha estat seleccionat pel grup català BROU per a la seva musicalització.

    Posteriorment, i via correu electrònic, et vam enviar el formulari d’autorització per dur a terme l’edició del cd corresponent.

    En no rebre, en el període indicat, aquest document degudament signat, et vam enviar de nou un recordatori (un altre cop amb el formulari d’autorització).

    Aquest imprès és indispensable per tirar endavant l’enregistrament del poema musicalitzat. És per això que t’agrairíem que ens el fessis arribar, a molt tardar, durant aquest mes de juliol. I malgrat ens pesi haver d’arribar a aquesta decisió, si el dilluns 1 d’agost de 2011 no és en el nostre poder, haurem de retirar el teu poema de la llista de seleccionats.

    Esperem que disculpis aquesta exigència per part nostra, però no ho podem fer d’una altra manera.

    Quedem a l’espera de les teves notícies,

    Associació de Relataires en Català (ARC)
    associacio.relataires@gmail.com

  • Caram que bo!![Ofensiu]
    Marc Freixas | 16-07-2011

    Mentre nosaltres ens fotem els plats pel cap
    i ens tirem pedres a Israel i a Palestina
    i ens matem per culpa de quatre capullos cabrons que dominen el nostre món a les seves maneres
    i resucitem cada cop per sobreviure més i més,
    resulta que allà dalt s'estan fotent una festa del quinze!!!
    Molt bo SerOli, m'ha encantat aquest poema i tots els altres que ja has creat.
    Et tinc a preferits
    perquè veig quelcom notable en el teu talent innat alhora de fer versos durs, directes a la nuca, sense manies,... i en a mi això m'agrada i molt.En certa manera m'hi sento identificat amb la teva manera d'escriure.
    Bo, molt bo tot plegat.
    Una abraçada ben literària i benvingut a rc per part meva.

  • Felicitats i a cantar![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-06-2011 | Valoració: 10

    Moltes felicitats! Mira, ara compartirem un disc. Fantàstic! Em farà molta il.lusió. Una forta abraçada i fins aviat!

    aleix

  • Enhorabona![Ofensiu]


    Enhorabona!

    Aquest poema, presentat al “Concurs ARC de Poesia 2011. Poesia Social i de Denúncia”, ha estat seleccionat pel grup català BROU per ser musicat i enregistrat en un cd d’autoria compartida.

    Agrairíem que et posessis en contacte amb l'Associació de Relataires en Català (associacio.relataires@gmail.com) per tal de fer-te arribar el full d’autorització d’enregistrament i poder tirar endavant aquesta iniciativa.

    Gràcies per participar i, de nou, felicitats!

    Junta de l'ARC

  • Recordatori[Ofensiu]


    Gràcies per participar!

    Si la teva obra compleix amb els requisits bàsics d’aquesta convocatòria, pel que fa a temàtica i extensió, ja entra a formar part del conjunt de poemes que el grup BROU seleccionarà per ser musicats.

    Si també vols que el poema entri a la fase de selecció per ser editat en un poemari recull, dins la col•lecció Relataires de l’editorial Meteora, recorda que has d’enviar l’enllaç d’aquest lloc web on ha quedat penjat a l’adreça electrònica de l’ARC (associacio.relataires@gmail.com), i que la condició bàsica per poder participar en aquest nou llibre de l’Associació és ser-ne soci.

    Gràcies de nou!

    ARC


  • Els Dèus...[Ofensiu]
    AVERROIS | 07-04-2011 | Valoració: 10

    ...fa temps que ens han oblidat. Hem estat una joguina, però casats d'ella ara busquen altres entreteniments. Haurem de fer una bona foguera i que ens observin i diguin: "Ostres! Si que val la pena tornar a jugar amb ells". Però tot i així, creus que val la pena que juguin amb nosaltres?
    Una abraçada.