Va per tu

Un relat de: gypsy

Pensava que si no escrivia res més, aturaria el temps i romandria en un estat indiferent que no em permetria absorbir la teva absència. Creia que així el record de tu seria més ferreny i permanent. Passen els dies i la vida conserva tot el sentit que va tenir sempre. Per això, ara puc dir-te adéu sense cap ombra de tristesa, ans al contrari, amb el goig i la felicitat d'haver compartit amb tu part de la meva vida. Gràcies.



gypsy

Comentaris

  • No vull...[Ofensiu]
    angie | 24-02-2009

    donar un sentit diferent a les teves paraules, perquè naturalment són teves, però ja veuràs com seguireu compartint TOTA la teva vida. Sembla un sense sentit però moltes coses de les que es fan o pensen quan ells ja no hi són, estan plenament influenciats o fins i tot, com tu dius, compartits, per ells.
    Ànims!

    (vaig alegrar-me de veure't encara que qui va parlar més amb tu va ser en bressol... jo vaig anar a per en manel! jeje)

    angie

  • dir adeu[Ofensiu]
    Nyanga | 19-02-2009 | Valoració: 10

    Estic d'acord amb els comentaris dels companys...mentre llegeixo les teves lletres mils d'adeus em pasen pel cap i això fa que les llagrimetes surtin del cau..
    Felicitats, no sempre es facil dir adeu amb tanta serenitat com en el final del teu escrit.
    Una abraçada

  • Absorbir l'absència[Ofensiu]
    franz appa | 18-02-2009

    Estic segur que la part d'ell que resta aquí és, en part, en tu. Al cap i a la fi som un codi genètic que desafia la seva fatal condició efímera perpetuant-se en una complicada transmissió que és tan biològica, com cultural... com d'una més fràgil i intangible qualitat que ens preserva el que molt encertadament anomenes el sentit que té la vida. I el seu goig, fins i tot en la profunda tristesa de la pèrdua.
    Una abraçada, des de l'experiència que em sembla que hem compartit aquests darrers dies.
    franz

  • gràcies[Ofensiu]
    jaumesb | 16-02-2009 | Valoració: 10

    per entendre la vida

  • M'he assabentat a quí va dedicat[Ofensiu]
    vaixellnou9 | 15-02-2009

    I com a lectora nova que encare no sap comentar com cal, i aquest és un tema delicat, t'envio la meva informàtica simpatia.

  • sempre[Ofensiu]
    jOaneTa | 15-02-2009 | Valoració: 10

    que llegeixo un dels teus relats acabo o amb un somriure enorme a la cara o amb la llagrimeta que em cau...
    aquest és un dels segons casos, trobo tan tendre aquest relat...tan profund i sincer.
    I a la vegada el trobo proper perquè nosé ara jo també puc dir adéu a una persona estimada sense tristesa.
    Ets especial gypsy.

    un petó

  • Si el teu pare llegis aquest poema[Ofensiu]
    JOANPG | 15-02-2009 | Valoració: 10

    els ulls se li omplirien de llàgrimes com quasi em passa a mi al fer-ho Ets una filla model.

  • La darrera revolta del camí...[Ofensiu]
    F. Arnau | 12-02-2009 | Valoració: 10

    Mariona!

    Tan sols volia dir-te que ets una gran dona. Tens un cor que no et cap dins del cos, i un ànima noble, i t'ho dic ara que t'he conegut (almenys una mica) cara a cara. Vaig gaudir de la teua conversa el diumenge al "Nou Glop" de Barcelona, i també de la teua complicitat i del teu caliu.
    Pel que em digueres del teu pare, i també per com parles al present relat, ell deuria d'ésser un home excepcional, però... Així és la vida:
    Un llarg camí (toque'm ferro!) en el que, quan arribem a la darrera revolta, deixem d'existir.
    I encara com roman el nostre record en tots aquells que ens persegueixen pel darrere.
    I el record, Mariona, crec que és també una forma de vida.

    Una fortíssima abraçada!
    ... I molts petons!

    FRANCESC

    PS I dona-li records de la meua part al "sioux"

  • dolç comiat[Ofensiu]
    nosepas | 11-02-2009

    m'encanta aquesta breu senzillesa amb la que nombres aquesta complexitat com ho és un comiat sincer.

  • Tinc un relat endegat per a en Josep Lorente[Ofensiu]
    deòmises | 11-02-2009

    I tinc les paraules justes per a que sentis orgull d'un pare que vas estimar malgrat la seva duresa. I potser per aquesta duresa te l'has estimat més.

    Ja em diràs si em permets seguir-lo o el deixo en el tinter del silenci i de l'ombra per irrespectuós.

    Gràcies per les teves entranyes, fetes vers, d.

  • Preciós[Ofensiu]
    ESTEL | 11-02-2009 | Valoració: 10

    Un comiat........, jo crec que un per sempre, perquè sempre tindràs el seu record, perquè sempre dintra teu hi haurà una part d´ell, perquè sempre creixeràs, i un bon dia vas créixer de la seva mà, i perquè un, sempre, deixa la seva essència.

    Una abraçada

  • Un comiat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-02-2009 | Valoració: 10

    Comparteixo i Percebeixo un COMIAT LLIURE.
    A vegades costa deixar volar la Llibertat en llibertat.

  • Un comiat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-02-2009 | Valoració: 10

    Comparteixo i Percebeixo un COMIAT LLIURE.
    A vegades costa deixar volar la Llibertat en llibertat.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

450231 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu