Una nova manera d'oblidar

Un relat de: Acrobata

De nou em toca oblidar.
Ja ho he fet altres vegades, i sempre me n´he sortit prou bé.
Però ara noto que és diferent. Queden massa bons records, la teva presència en tot el que m´envolta és massa evident, i segueixo sentint la necessitat de veure´t cada dia.
M´intento amagar del que sento, com sempre, i miro d´evitar pensar en tot allò que hem compartit, però aquesta vegada no funciona.
M´agradaria entendre perquè no he valorat prou el que tenia.... la teva joventut, el teu somriure, les teves ganes de estar sempre amb mi. Em pregunto per què he permès que això s´acabi.
Abans sempre havia estat fàcil, simplement deixava que tot allò que no m'acabava de convèncer passès per sobre dels bons moments.
Però ara busco els teus defectes, busco allò que no m´agradava de tu, miro de recordar els mals moments.... i no els trobo.
De nou em toca oblidar, però haurè d´apendre una nova manera de fer-ho

Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Sap greu.[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-05-2006 | Valoració: 9

    Senzill i clar. No hi ha metàfores, paràboles,etc.. És un relat i prou.

  • guarda-ho...[Ofensiu]
    Matterhorn | 01-04-2006 | Valoració: 10

    ... sempre dins del cor... no crec que vagi la pena oblidar, sinó que simplement guardar-ho, i saber que sempre estarà allà.

  • potser, doncs...[Ofensiu]
    Capdelin | 21-10-2005 | Valoració: 10

    no val la pena oblidar-lo... o potser seguir pensant en ell sense que et perjudiqui... o...??? òstia, és que l'amor té unes coses en cada persona que et deixa amb interrogants... potser cal esperar d'una forma natural... a veure què passa...
    ànims, escrius molt bé i fas pensar al lector...
    una abraçada!

  • Felicitats!! [Ofensiu]
    Eva_yam | 18-05-2005 | Valoració: 10

    Molt encertades les teves paraules!! Quan un estima i veu que la relació s'acaba , es molt dur trobar-te amb aquesta realitat!! es dur el canvi, pensar que no el tindràs més al teu costat, que no podràs compartir, ..... !!
    En un primer moment, penses amb oblidar però finalment te'n dones compte que no es pot oblidar un gran amor, simplement has de conviure amb ell; recordar els bons moments amb aquesta persona i mirar endavant, sense pensar amb coses negatives, simplement mirar la llum i aquest camí que tens al teu davant, un camí que l'has de viure tu!!

    ànims!! escrius molt bé!! espero llegir el teu segon relat!!

    un petonàsss!

  • Gràcies[Ofensiu]
    Plorar | 17-05-2005

    Has explicat molt bé tot allò que significa perdre una persona, quan ho llegeixes et poses dins el personatge i surten totes aquelles coses que creies superades. Saps arribar a la gent, això és molt important per un escriptor. Felicitats!!!!

    Una abraçada, Darsa.

  • Qualsevol cosa...[Ofensiu]

    ... que hagi sigut bona i gratoificant s'ha de mantenir tancad amb pany i clau com mé a dins del nostre cos millor.

  • Obldar?! quina necessitat hi ha?![Ofensiu]
    nani | 01-05-2005


    Quina necessitat tens d'oblidar?!
    has de GUARDAR els bons moments en el fons de tu, que formin part de tu, interioritza'ls, reviu-los en la memòria, sense't satisfet(a) de tot el que ha passat!

    res d'oblidar.
    Quan s'estima de veritat,
    no hi ha res a oblidar.
    Quan s'estima de veritat,
    s'estima amb el cor,
    i si l'estima se'n va
    cal plegar
    i continuar endavant
    a_poc_a_poc_i_amb_bona_lletra
    no desesperar,
    i no intentar oblidar
    sinó guardar els bons moments
    i mirar el què vindrà.

    quan s'estima de veritat,
    s'ha d'acceptar que l'amor pot marxar
    i, per tant, res de buscar els defectes de l'altre/a,
    si m'ha estat infidel
    o questionar-se si "realment m'ha estimat"?

    RES d'AIXÒ!

    aquesta és la meva visió.
    el consell que li donaria al personatge del relat
    que suposo que és l'autor transformat
    en personatge de la seva ploma i del seu cap.

    Potser... potser t'agradaria llegir un relat que tinc que va sobre el desengany en l'amistat. s'anomena: "sóc l'amic joglar. sóc l'amic prescindible"
    potser. ;)

    nani

  • oblidar[Ofensiu]
    donablanca | 23-04-2005 | Valoració: 10

    fas acrobacies per oblidar, i a vegades no cal,
    és una cosa que et vindrà sola sense adonar-te.

  • Ais l'amor...[Ofensiu]
    Sareta_16 | 26-03-2005

    És difícil mirar endavant quan algú que ahi tenies avui ja no hi és...
    Mira el meu escrit que es diu records!;)
    Segur que te'n surs noia!^^ Ànims!

  • anims[Ofensiu]
    AINOA | 26-03-2005 | Valoració: 9

    Quant es estimat de cor, es dificil oblidar.
    Pró com tot amb el temps es supera. primer semble que no pogui ser pro veuras com poc a poc els records seran cada vegade mes llunyants.

  • estic igual[Ofensiu]
    cabopolonio | 17-09-2004 | Valoració: 8

    estic passant una cosa semblant , em toca oblidar però mai m'ha passat de forma tan profunda...espero que amb el temps tot s'arregli i pugui viure feliç, espero que tu ara que ha passat un temps estiguis millor i sapigues el que realment t'importa i mai ho deixis escapar.

Valoració mitja: 9.22

l´Autor

Acrobata

1 Relats

15 Comentaris

1585 Lectures

Valoració de l'autor: 9.22

Últims relats de l'autor