Una llàgrima

Un relat de: OhCapità

M'has escrit de manera dura, extranya
m'has llegit d'una manera despiatada, amargant
m'has dit coses d'una manera subtil, amb malicia

I jo he vessat una llàgrima!

T'he escrit de manera ingenua, dolça
t'he llegit d'una manera sincera, honesta
t'he dit coses de manera clara, amb el cor

I tu has vessat una llàgrima!

Comentaris

  • Quan ens ataquen[Ofensiu]
    Chen Ruestes | 10-12-2006 | Valoració: 10

    i no estem preparats. Quan supliquem perdó i no som correspostos. Quant el nostre dolor es transforma en més dolor. Qui no ha viscut una situació com la que plasmes magistralment en aquest poema?. Salutacions.

    Chen.

  • kispar fidu | 14-04-2005

    Dues maneres de fer les coses: Una, amb tendresa i amb el cor. L'altra amb malícia...
    Les dues fan caure una llàgrima que recórre la pell, des dels ulls a les galtes.
    Bonic

  • diuen[Ofensiu]
    Ainoa | 07-04-2005

    La meva mare sempre em diu que es pot més en mel que amb fel i és cert, de le duesmaneres aconsegueixes però de la manera dolça,áconsegueixes molt més.

  • UNA LLÀGRIMA EN CADA ULL...[Ofensiu]
    Capdelin | 30-12-2004 | Valoració: 10

    o un ull plora i l´altre riu...? ( je je je )
    Quan et diuen coses dures... no hauríem de plorar.. sinó explotar i cagar-nos en tot...
    I quan et diuen coses d´una manera tendra, raonada, delicada... ( com has fet TU ) mars de llàgrimes haurien de brollar i buidar de cop les glàndules llacrimals... ( je je je )
    Fantàstic poema... breu... claríssim... buscant paral-lelismes intencionats... buscant contrastos psicològics... sense omplir l´escrits de mil i una paraules innecessàries... les llàgrimes, com els silencis... tenen llenguatge propi... olé!
    Com sempre... perfiles, dibuixes, escrius i remates els poemes... exitosament... els MIMES, tio!
    Gràcies pels teus comentaris, com sempre, supra-originals...
    Crec, humilment, que entre tu i jo... no hi ha gaire diferència ( d´estil, sí... ) l´admiració és mútua... i, segons tu, estem tocant els culs dels déus...
    OH REI!... des del mar amb el teu veler... toques el CEL... Tu ets = MAR I CEL!!!
    que els 2005 et rebenti de felicitat!

  • A mi també m'agrada![Ofensiu]
    AnNna | 20-12-2004 | Valoració: 10

    Dues persones diferents, però que acaben plorant al final de la mateixa manera... bé, potser les llàgrimes són diferents, com ja s'ha dit... però són llàgrimes al capdavall.
    El fet de la primera persona d'anar de dura... i després ser tan fràgil com la segona, com la que escriu...
    no sé si interpreto correctament, però el cas és que m'agrada aquesta idea de llgrimes iguals però per diferent causa, que al final tots som iguals... jo que sé! xD!
    vinga molts petons!!!
    llegeix alguna cosa mevaaaa!! jejeje!!!
    aNNNa.

    BON NADAL!!!! I COMENCEU EL 2005 AMB ALEGRIA I IL.LUSIÓ...!!!! MOLTS PETONS A TTHOM!!!
    I RECORDEU: QUAN EL RAMON NU SE KE DIGUI X TV1 DSD LA PUERTA DEL SOL "FELIZ 2005", CRIDEU TOTS BEN FORT: "POR EL CULO TE LA HINCO!!!"
    xDD!!!

  • Una llàgrima, opostes sensacions[Ofensiu]
    BARBABLAVA | 17-12-2004 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt! Amb poques frases dius molt.
    A mi se'm representa en llegir-ho, també, com una mena d'amor no correspòs.
    Com diu la brideshead, una mateixa llàgrima en sentits opostos...

  • Les dues persones[Ofensiu]
    brideshead | 17-12-2004 | Valoració: 9

    ploren perquè no creuen merèixer el que se'ls ha escrit, llegit, dit... però què diferent el sentiment de cada una de les dues llàgrimes!
    Un poema breu per transmetre una infinitat d'emocions. Molt bé, felicitats de nou!

  • PARAL-LELISME bo!!![Ofensiu]
    Capdelin | 17-12-2004 | Valoració: 10

    una sola llàgrima... n´hi ha prou per mostrar el sentiment;
    un mar de llàgrimes... seria com ofegar-se, no el mar, sinó en una banyera
    M´agradat molt el paral-lelisme que fas: escrit, llegit, dit... llàgrima!

    et felicito, no et coneixia... i ara seguiré llegint les teves obres...
    BON NADAL, OH CAPITA, OH REI!!!!

  • Agradable sorpresa[Ofensiu]
    Ilargi betea | 17-12-2004 | Valoració: 10

    Quin poema més bo! me n'alegro d'haver-te trobat!
    M'encanta la gent que en poques línies i amb paraules senzilles sap arribar a dir tantes coses. Moltes felicitats!
    Ara seguiré llegint-te, tinc ganes de descobrir si la resta de relats són com aquest.

    Una abraçada i molta màgia!

  • Molt bo.[Ofensiu]
    Llibre | 07-12-2004

    Dues actituds ben diferents amb un resultat idèntic. L'aplom, la duresa, la seguretat, davant la ingenuïtat, la tendresa, el dubte.

    Potser caldria comprovar si la llàgrima és igual en els dos casos, perquè poden haver llàgrimes d'impotència, d'amor, de ràbia, d'enyor, de gelosia, de record...

    Molt bona, insisteixo, la contraposició.

    LLIBRE

Valoració mitja: 9.71

l´Autor

Foto de perfil de OhCapità

OhCapità

52 Relats

563 Comentaris

93518 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Descans
Albiro a la llunyania
una terra ben plena
amb trossets de tu,
que m'acompanyin,
i endolceixin sens fi
aquesta ànima perduda.