Un somni per una realitat

Un relat de: kukutxa (nana)

He somiat que aquest cop al veure de nou per la finestra
trobava un cel serè.
Sense núvols.

He somiat que no hi havia perills,
he somiat amb l'esperança.

He somiat que un nen preguntava al seu avi que era la guerra, perquè no l'havia vist mai.
He somiat que l'au ara oprimida,
s'alliberava.
Arrencava el vol i sobrevolava els mars i els camps.
He somiat que gent sola, trobava amb qui compartir.

I tot això perquè? Doncs perquè somiar amb una realitat millor em fa sortir de la de debò.

Comentaris

  • Pessigooolles...[Ofensiu]
    sants78 | 29-12-2005 | Valoració: 10

    Bé, la realitat de vegades té coses fotudes (massa sovint) però també en moltes ocasions en te d'altres que valen molt la pena. Com per exemple llegir coses com aquestes ;)
    Ens veiem

  • AnNna | 17-12-2005 | Valoració: 10

    relat... si poguéssim fer d'aquest somni una realitat! si pogués ser veritat, si no calgués que fos un somni sino que només reflectissim el que veiem!

    aiix... m'encanten els somnis...

    annna.

l´Autor

Foto de perfil de kukutxa (nana)

kukutxa (nana)

18 Relats

37 Comentaris

22371 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Mirem la foto i que veiem? Un paisatge cremat, de tantes coses i una planta que aguanta, malgrat tot.
A vegades no sé com poden sortir aquestes coses, que sé que jo després no m'acabo del tot de creure, perquè és molt dificil portar-ho a un mateix, i és facil escriure-ho i esxpressar-ho. Realment ho penso i escribin't-ho, en deixo constància, per després quan necessito llegir-ho, veig que realment ho penso i que m'ho he de creue.
Així sóc jo.
Sovint crec que em penso massa les coses i que somio molt però que seria aquest món sense els somnis? M'encanta, posar-me música a la meva habitació (bona música) estirar-me al llit, tancar els llums i els ulls i....... clash....... somiar. Inventar projectes, cercar opcions.

ANNA