Un día feliç

Un relat de: ¥eÞe§

Et vaig veure en la llunyania sabent que eres tu... sabent que era el teu cos i els teus gestos els que es dibuixaven en aquell moment a l'horitzó. Alguna cosa va canviar al meu interior; vaig sentir aquella sensació que no invadia la meva ànima ja feia temps.
Vaig somiar tantes vegades amb aquell precís moment, tenia tantes ganes de veure't, volia apropar-me a tu i per un cop sentir que realment estaves al meu costat, almenys per un día.
Mentre m'apropava a tu, esperava que aixequessis la mirada, una mirada que quan es clava als meus ulls aconsegueixen fer-me sentir la més afortunada…
Per a mi aquella tarda va ser inolvidable, de veritat necessitava estar amb tu, de veritat necessitava escoltar la teva veu i veure aquells dos ulls que fan que vulgui canviar el món per complet. Quan estic a prop de tu canvies el meu univers de dalt a baix, quan em mires il·lumines la meva vida, quan parles pintes de colors el meu estat d'ànim, quan es tracta d'estar amb tu, aconsegueixo oblidar-me de la resta.
M'agradaria compartir amb tu encara més temps, però sé que és impossible, i alhora penso que si fos d'aquesta forma, no apreciaria el que tinc…
Aquella tarda va ser molt important per a mi, no tan sols perquè et vaig veure i amb tu vaig romandre, sino que fins que aquesta ocasió es torni a repetir, passarà tant de temps, que ni tant sols a la meva memoria tindré gravat aquest record…

Comentaris

  • m'encanta![Ofensiu]
    natasha | 11-03-2006 | Valoració: 10

    aquest relat m'encanta! Suposo que perquè jo també vaig tenir una tarda inolvidable al seu costat i difícilment es torni a repetir. Però pensa que el que és realment bonic és el record que te'n queda, la situació viscuda ja no te la treu ningu.

    Et seguiré llegint

    Una abraçada

    -.-NaTaShA-.-