Un dia brillant

Un relat de: Richy_llibres
Avui l'horòscop diu que brillaré, això vol dir que destacaré a la feina i que ho faré tot molt bé, millor que l'altra gent. Seré el centre d'atenció, tothom em coneixerà per la feina que faig. Per fi seré recompensat, per fi destacaré entre els companys, per fi tindré una identitat pròpia.

Per tant, és hora de sortir de casa i anar cap a la feina.

— Ei, fill no ho tornis a fer, això!
— Sí, pare…

Un nen m'acaba de tirar purpurina a la cara. Ara ja entenc a què es referia l'horòscop.
Per fi arribo a la feina.

— Mira, mira com va. Ha, ha. —diu un company de feina. Els altres li segueixen el joc i es burlen de mi.
— Sí, ja ho sé, tinc purpurina a la cara. I ara, deixeu-me en pau, si us plau, que tinc feina.

Comentaris

  • Brilles[Ofensiu]
    Prou bé | 14-10-2023

    En originalitat i saber dir!
    Amb total cordialitat

  • brillar[Ofensiu]
    ales de foc | 21-09-2023 | Valoració: 10

    brillar ha brillat..potser no com ell voldria, però ha estat reconegut i ha destacat entre els companys..
    enginyòs i original...

    Felicitats.

  • Destacar....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-09-2023

    es pot fer de diferents maneres, i la teva ha estat genial i divertida.

    Molt bé Richy.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

86 Comentaris

5142 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres