Un camaleó rosa

Un relat de: perunforat

1a PART

Va entrar, tot observador, a la Gresca, una botiga de disfresses.
-Una disfressa de camaleó, siusplau.
-Quina talla?
-Faig la 40 de pantalons i els jerseis me'ls provo a ull.
-Esperi un moment sisplau.
La dependenta amb aire intel·lectual, com si anés a buscar els XII volums de l'enciclopèdia del romànic a Catalunya, va entrar al magatzem.
L'Enric va donar un cop d'ull a les pistoles de joguina, les perruques, les ulleres de pallasso i un sense fi d'estris de maquillatge que reposaven en un prestatge a punt de caure pel pes.
-Goiti, em sembla que aquest li podria anar bé. És un camaleó de color rosa, aquest any han volgut donar un coloridu diferent a les disfresses. Li agrada?
L'Enric es va acostar al mostrador per veure la munió de roba dins una bossa. Va veure la fotografia d'un home, fet i dret, amb la disfressa rosa posada.
-No té res més?-Va dir sense gaires esperances.
-És l'únic que tinc de camaleó, però tinc altres animals: girafes de tots colors, camells amb gepa o sense, d'estruç…-Va dir la dona amb un to comercial.
-Ui, ui, no, no. Me'l quedo. Quant és?

2a PART...

-Vint-i-cinc Euros -va respondre la dependenta.
-Em sembla car per un camaleó rosa -negocià l'Enric.
-D'acord. Deixem-ho en dinou -va acceptar la dona.
L'Enric va somriure, satisfet de les seves dots negociadores.
Va pagar i va sortir de la botiga amb la disfressa de camaleó rosa a la bossa.
Cofoi, pensava que el fet que la disfressa fos de color rosa no era important: un cop posat, ja l'aniria canviant de color per adaptar-se a les circumstàncies...

La segona part çes escrita per:
( Sergi Yagüe )

Comentaris

  • Jo vull una disfressa d'aquestes![Ofensiu]
    Màndalf | 17-02-2008

    Recordo haver llegit el teu relat al fòrum i que demanaves acabaments. Una gran idea, llàstima que no tingués massa temps en aquells moments. Un bon exemple de compartir històries.
    Planteges una situació estrafolària i al final se n'hi treu un bon suc, una riallla o un somriure. L'escena és original i divertida.
    I el final del Sergi superb, menys mal que no vaig tenir temps, no crec que n'hagués trobat cap de tant ben posat. Jugar amb el color del camaleó és d'una lògica i senzillesa meridianes. Les solucions senzilles donen grans resultats.

    Un petonarru

  • aaa | 02-02-2008

    buenas, noia. ja veig que vas endavant escrivint cosetes curioses. a veure si tinc una mica de temps (ultimament va car, el temps) i em repasso els teus relats.

    salut!!

    Roarscach (el camaleó transparent)

  • canviar de color[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-01-2008 | Valoració: 10

    M'agrada ser camaleó i la possibilitat de canviar de color. M'animo i us animo a ser camaleons.

  • Però si està bé![Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 29-01-2008

    Trobo que ha quedat molt divertit.

    A veure si ho repetim.

    :)

    Sergi

l´Autor

Foto de perfil de perunforat

perunforat

93 Relats

284 Comentaris

94804 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Jo sóc així com sóc com el títol de Jaques Prévert

Sóc remolc de l'era
cendres calcàries de sabors
engrunes de silencis
i penyora de colors

Sóc herba mullada
d'olor de llocs
fiblar de pells
i l'enyor d'uns pocs

Sóc aire comestible
pintant oxigen amb els dits
mans d'argila humida
de sols, dies, llunes i nits

Sóc cargol treu-banya
un patufet a la panxa del bou
caputxeta entremaliada
i un calamar a dins d'un pou

Sóc un llibre a mig escriure
amb llapis de carbó
tint de blanc sobre fons negre
lletra de pal i cançó

Sóc pedra de tartera
marca d'aigua de paper
muntanyes de somriures
sota al vol d'un esparver

Sóc el que sóc
No sóc res més

D'amunt i avall
De més i menys

De poc o molt
De tot o res

http://correctellegiblebarat.blogspot.com/