Trobador de negre nit

Un relat de: Remoh

Per El trobador de negre nit l'estiu és hivern sens primavera, les muntanyes són univers de paraules de silenci.

No té pau sense escoltar silenci, no és com els quí sempre estan buscant una descripció perfecta, no perd el sentit de la realitat.

Sent com el ch'i li recòrrer tot el cos fins a arribar a les mans on, inspirat per el no convèncer, comença a fluir la seva música en forma de mots aparentment sense sentit i il·lògics per el qui no escolta el silenci.

La música que escriu és copçada directement per el quí busca el silenci, el quí no es conforma només a parlar.

Comentaris

  • El silenci...[Ofensiu]
    Pluja | 28-09-2005

    forma part de la música en tanta totalitat que per mi són inseparables...

    La música que escriu és copçada directement per el quí busca el silenci, el quí no es conforma només a parlar.

    M'ha encantat aquesta idea final... Qui busca el silenci... La traquil·litat i la calidesa que només sap donar la nit.

    M'he passat hores escoltant els seus batecs, amagada entre "grans" monuments... Sí, bons records!

    Un petó, i que puguis continuar gaudint d'aquesta melodia.

  • captivador de la nit..[Ofensiu]
    Somnikat7 | 16-09-2005 | Valoració: 8

    Molt macu l'escrit.

    Hi ha qui no li agrada escoltar el silenci de la nit, una cançó sense paraules però a la vegada és el millor.. Ens escrivim nosaltres mateixos aquesta cançoó...

    Felicitats Remoh! Segueix escrivint!


    Nina

l´Autor

Foto de perfil de Remoh

Remoh

22 Relats

11 Comentaris

18958 Lectures

Valoració de l'autor: 8.86

Biografia:
No tinc una llarga vida que serveixi d'exemple per a ningú. Només vull viure tot deixant viure.