tríedre

Un relat de: mar - montse assens

*
(espai)

Hem deixat l'espai correcte
entre tu i jo

(raonament)

concretament pensat, sense pensar,
perquè entremig dels cossos
dansin nostàlgies
esdevingudes per tot l'enyor

(temps)

Hem deixat el temps exacte
entre tu i jo

*

i ara, què?

Comentaris

  • I ara què?[Ofensiu]
    AtzaVaRa | 30-08-2005

    És aquí on comença el misteri i les incògnites dels pensaments, les acciones i els sentiments. A vegades calcular tant no serveix de gaire perquè la passió se n'acaba apoderant.
    El teu poema m'ha omplert per dins, has reflectit aquesta situació d'una manera clara, senzilla i alhora captivadora, com molts dels teus poemes.
    Una abraçada ben forta,
    AtzaVaRa

  • estàs...[Ofensiu]
    Capdelin | 06-07-2005 | Valoració: 10

    en una etapa d'experimentació poètica, nova, avantguardista, innovadora, fugint d'aquella claretat evident, popular, massa fàcil... i presentes poemes breus, amb tocs visuals, originals que fan que els ulls es despertin, esbrinin entre espais i espais...
    molt bo el final " i ara... què?"
    i és que d'una microscòpica idea en fas un poema perfecte!
    una abraçada amigaaaaa!

  • Coses clares?[Ofensiu]
    Aquàtica | 06-07-2005 | Valoració: 9

    Per molt clar que quedi tot, la incertesa es manté flotant. Expresses la creació d'un espai i un temps per afavorir quelcom, però al mateix temps desvetlles que tot segueix estant a l'aire. La resolució d'un dubte (com ha de funcionar la cosa) en desvetlla un altre: i ara què?

    Per sintètic, per com es pot interpretar, dels teus últims el que més m'ha agradat.

  • Després[Ofensiu]
    Lavínia | 30-06-2005

    de la distància "d'espai" entre dues persones l'unic raonament vàlid és l'enyor després de la distància de "temps" entre dos que s'estimen no pot haver-hi resposta concreta, ja que aquest
    I ara què
    implica perllongar-hi més la distància de temps i qui sap si d'espai.

    Aquest poema de treva amorosa entre dos que, pretesament, hi ha hagut una relació resta en la incògnita i per això aquest requeriment hi dóna un sentit d'impaciència i un punt de tristor.

    Molts petons, Mar.