TOT DEPÈN DE LA INTENCIÓ?

Un relat de: Soleia


Un nou dia d'estiu, calorós, lluminós i avorrit!
El ventilador gira i gira fent un sorollet imperceptible. És un ventilador de sostre, que també és una làmpada.
Miro les seves aspes girant de pressa, de pressa, si te les mires una estona, podries entrar en un profund estat hipnòtic o adormir-te, probablement.
Ara mateix no sento res més que el ventilador. Esperem per dinar... he fet sardines en escabetx i han de reposar per agafar
Mentre esperem, Josep està adormit al sofà i jo escric una mica.
Quina història emocionant, ehhhhh?
Penso, que la vida és emocionant o interessant depenent de LA INTENCIÓ que hi posem perquè així sigui, és a dir que ara mateix no tenim cap intenció que ho sigui!

Comentaris

  • Bona idea![Ofensiu]
    Soleia | 14-08-2021

    Vaja Ido, m'agrada la teva idea, poder ho provo!!!!

    Abraçades!!!!

  • Biografia [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-08-2021 | Valoració: 10


    La teva intenció és molt esperançadora, perquè emociona la teva lectura amb el cor en la mà, com si fóra teva biografia.
    Quan tingues temps, pots llegir-me l'últim poema que ja està editat. Gràcies mil.
    Saluts.

  • Esmena al final del relat...[Ofensiu]
    Soleia | 13-08-2021

    Crec que he d'esmenar el final del meu relat Tot depèn de la intenció?
    Per què?, perquè jo utilitzo l'escriptura per fer la meva vida més interessant, si, així ho crec. El fet de comunicar-me amb tots i totes vosaltres relataires em provoca emocions noves, les vostres lectures m'aporten moltes coses, desperten les meves endorfines, em sento part d'un grup molt interessant amb gent molt diversa que té amb mi aquesta "preciosa afició" que és escriure. A més, els vostres relats em fan somriure, remouen les meves emocions més íntimes... m'inspiren, els vostres comentaris m'animen... bé gràcies!
    Gaudiu molt del vostre estiu relataires!!

    Abraçada i BON ESTIU INSPIRADOR!!!!

    Soleia

l´Autor

Foto de perfil de Soleia

Soleia

42 Relats

137 Comentaris

11013 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
M'agrada escriure, des de petita, però la vergonya i els pocs estímuls van fer que m'ho guardés tot per a mi.
Com ja soc gran i he perdut prou la vergonya, he decidit mostrar el que escric perquè penso que poder algú es pot sentir identificat en les meves paraules, i poder també, puc provocar alguna emoció positiva, com també les sento jo quan llegeixo alguna poesia d'altres.
El meu correu electrònic és yolandacolao@gmail.com