Tot això és amor?

Un relat de: marteta89

Oh, amor, amor! Veig uns ulls preciosos, de color blau. Una cara rodoneta i blanqueta, un nasset bufunet, seguit d'uns llabis tendres i carnosos, en que espero probar-los algun dia, ja que estic convençuda de que tenen el gust més dolç del món. I tocar-los amb els meus llabis seria el meu somni fet realitat.

El seu cabell curt i castany, en que m'encantaria tocar-los, i que s'enredesin entre els dits de la meva mà.

Seguit d'aquesta meravella, vé un preciós cos, en que tocar i petonejar la seva pell seria un delicte, ja que tot ell és prohibit, i si caus en la seva temptació, és que hauràs perdut el teu propi cor, ja que els teus batecs només voldràn viure per ell.

El que més m'agrada és la seva dolça veu. Una veu tranquil·la, en que transmet pau i amor. Escoltaria la seva veu dorant hores i hores.

I sentir els seus braços abraçant-me; sentir els seus petons; sentir el calor que dóna les seves mans; sentir la seva respiració; sentir els batecs del seu cor i del meu fonent-se en un de sol; sentir l'amor i l'estimació que ara mateix sento dins meu.

Tot això és amor? Jo no ho sé pas. Peró si alguna cosa sé, és que l'estimo i que mai l'oblidarè.


Comentaris

  • Atlàntida | 11-03-2005 | Valoració: 9

    l'amor es tot aixó, es tot el que tú vulguis que tingui, viu l'amor i si et fa patir, es igual, es l'impás per tornar a estimar.
    Pateix d'amor 999 vegades si cal, però entimen 1000.
    Un petonas bonica.

  • I això és amor???[Ofensiu]
    caiussseti | 08-03-2005 | Valoració: 10

    I tant si ho és!!! i un gran amor. I persones així poques a la vida i molt difícils d'oblidar, quasi bé impossible

  • Apa xiqueta[Ofensiu]
    AINOA | 17-01-2005 | Valoració: 9

    Aixó es amor i lo demés tonteries.
    Es un relat molt bonic, i creume si et dic que mha es fet vindre records del pasat.
    segueix aixi, una abraçada.

  • Expressar els sentiments[Ofensiu]
    Marcel Vidal | 17-01-2005 | Valoració: 8

    Expressar els sentments per escrit és un primer pas per entendre'ls... Complicats que són, ells. Ànim bonica!, ja saps que m'agrada que escriguis ;-)

Valoració mitja: 9