Al no poder dormir per pensar en tu...

Un relat de: marteta89

M'enrecordo el que vaig fer una nit, cosa que es va repetint.
Vaig pensar en tu, i al recordar que no estàs amb mi, el meu cor es va encongir. El meu pobre cor que batega per tu, viu trist i solitari.
M'en vaig al llit, m'estiro, i no puc fer altre cosa que pensar en tu. Intento deixar la ment en blanc, però de cop i volta, apareixen uns ulls blaus preciosos. No ho puc avitar, perquè aquests ulls m'enamoren.
Obro els ulls, i veig que la única companyia que tinc és la foscor de la nit. Els meus ulls buscàven el teu rostre, però en veure aquesta foscor, van començar a plorar. Ploràven i ploràven sense parar.
Vaig aixecar-me del llit i vaig obrir la finestra. A dalt del cel hi havia una Lluna preciosa envoltada d'estrelles.
Aquest fet van tranqui·litzar els meus ulls plorosos, perquè vaig saber que la llum de la lluna acariciaria la teva cara, acaronaria la teva blanca pell, tocaria els teus llavis carnosos, il·luminaria el teu cabell... cosa que jo no puc fer. Només es pot fer realitat dins dels meus somnis, ja que estic en un altre món, que és fet a mida per tu i per mi. Seria un món on tots els desitjos es fèssin realitat i governaria la felicitat.
Aquest ha estat el camí que he triat, i si em dol i em poso trista pensant que tu no estàs amb mi per fer-me feliç, no et preocupis, perqué jo sempre t'esperarè i t'estimarè fins l'eternitat.

Comentaris

  • que dolç![Ofensiu]
    llu6na6 | 23-09-2005 | Valoració: 10

    marteta89, és preciós aquest relat. Molt sincer i a flor de pell.

    Que bonic sentir l'amor, enyorar-lo mirant les estrelles. Sentir que no morirà MAI, passi el que passi.

    Tens un llenguatge bonic, delicat i transparent.
    Deus ser una noia meravellosa, n'estic del tot segura!! Felicitats!!

  • Molta tristesa[Ofensiu]
    AINOA | 03-06-2005 | Valoració: 10

    Hola Marta.
    Es escrit un relat molt trist i a la vegade emotiu.
    Es percebeix molt de dolor a las teves paraules.
    Sento que estiguis aixi, ja que sempre escribies poemes de una noia molt enamorada de aquets ulls blaus.
    Una forta abraçada i anims.

Valoració mitja: 9.67