T'observo

Un relat de: Tempsperdut

T'observo. Miro cada passa que fas, cada pas que dónes i cantonada que tombes.
Et segueixo amb la mirada, camino al voltant de les teves petjades, de dreta a esquerra, de dreta a esquerra, d'esquerra a dreta...
Hem guio pel teu aroma i el faig cançó mentre passejo. Un aroma a canyella, llimona i al vapor després d'un bany.
Estic allà on se't pot mirar, on m'és possible espiar-te, mirant-te, espiant-te, refent el teu camí sigilosament
Amago tot el meu cos darrera d'algun arbre, cotxe, persona, brisa, per a que no em vegis, per a no ser descoberta mentre contemplo.
I quan et veig sumit en la foscor, creuant una via per un pas soterrat, sóc jo qui t'encén la llum i dóna un caire càlid.
A la nit, et miro des d'una cantonada obscura de l'habitació, mentre respires, somies. I si et destapes, bufo, per a que tinguis fred, i et tornis a tapar. I allà sóc, tota la nit, fins que entrada l'alba fujo -o te m'escapes -.
De vegades inclòs, em fico als teus somnis, i miro, allà també t'observo i conec aquell qui ets realment. De vegades també em deixo veure al somni, i el dia següent, et sents més observat.

Comentaris

  • Una observació curosa[Ofensiu]
    Unaquimera | 29-04-2008 | Valoració: 10

    Responc a la teva pregunta: si, alguna vegada he perseguit algú o quelcom!

    Has sabut recrear les sensacions, situar les escenes sense insistir massa però mantenint-te fidel a la narració, sense arribar a caure en cap extrem paranoide. Ben fet!

    En vista del bon gust que m'ha deixat la lectura d'avui, tornaré a passar un altre dia per descobrir una mica més la teva producció.

    Fins llavors, et deixo una abraçada que serveixi per celebrar la coincidència que m'ha permés descobrir-te com autor,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Tempsperdut

Tempsperdut

16 Relats

22 Comentaris

21188 Lectures

Valoració de l'autor: 8.63

Biografia:



"on m'a dit que le destin se moque bien de nous" gran frase




* per qualsevol cosa:
temps_perdut@hotmail.com