Temps variable

Un relat de: freakes

Com el canvi de les estacions primavera, estiu, hivern i tardor , el seu humor varia , amb fortes ràfegues de vent càlid, gèlid i fred…això, ja tothom ho sabia. Com una rosa que es va obrint a cada pasa del vent, tot fent aviat via…
I se sent trist perquè el sol ja no escalfa tant, la gent va més abrigada, el dia es comença a escurçar…
Les fulles cauen dels arbres, i els pètals de flors tambè. La mar sembla més calmada i a la sorra ell pensa que si està massa bé…
Sempre té molta pressa, portant els nens a l'escola. I els ocells continuen cantant la mateixa melodia suau…
Les nits creu que son més agradables. L'estiu va marxant. Ens diu Adéu, fins un altre, arribant la tardor amb aquella buidor i tristor… Ja torna a la rutina, al treball de cada dia. Però el seu cor continua esperant aquell amor que no arriba mai. A l'estiu era més fàcil. La gent s'excita més.Així ho creia ell. Tens més ganes que t'estimin. El teu cor està més obert. A la tardor està a la expectativa, buscant algú dins aquesta rutina. A la feina, a la universitat, passejant o cantant. L'amor està a tot arreu. Amor d'estiu, de tardor o d'hivern.
Encara que les estacions canviin, el seu cor no canvia pas. Sempre resta igual.
Li agradaria que aquesta situació canviès. Afortunadament es un ser positiu i pensa que aviat vindrà un huracà disposat a tot.









Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer