Diàleg amb el meu assasí...

Un relat de: freakes

V= Victima
A= Assasi

V. Vaja, ja estàs aquí? Que aviat arribes!
A. Be, sempre intento ser puntual a les meves cites. Mai m'oblido. Ja estàs preparada?
V. Si, es clar, no se...mai m'hauria pensat que arribaria aquest moment, i ara aixi, cara a cara... es una mica fred, diria jo.
A.Jajajaja. Pot ser... Intento ser de gel sempre que puc. Pero aquest es el meu treball...
Tan sols sóc un assasí a sou...
V. Puc preguntar-te...qui t'envia a matar-me? Nomès per curiositat...quina tonteria!
A.No et creguis! Molta gent em fa aquesta pregunta en els últims moments...és absurd perque no tinc per costum explicar qui m'envia, doncs al signar el meu contracte, hi ha una clàusula de confidencialitat i privacitat, i es clar, desxifrar-te tot aquest misteri...
V. Ja ho entenc. Pero en qualsevol cas, t'ho pots pendre com un últim favor. Així descansare millor, o potser no...encara que la teva veu m'es molt familiar...
V. D'acord, en el teu cas concret, m'està permès de dir-t'ho i farè una excepció. Sóc la teva consciència, el teu propi desti interior, el que sempre jutja, i juga amb el teu ser intern, el que de vegades, pren decisions equivocades. L'orgullós i prepotent cervell pensant. La teva part d'ànima ferida...Sóc el teu altre jo estimada amiga... i , es clar que et sono familiar, per que no? Perque jo soc tu...i tu ets jo.
A.Buf, que complicat i filosofic sona tot plegat...Aixi, que tu ets jo...llavors Què estic fent? Em vaig a matar jo mateixa? No pot ser...
A.No ho se...Jo solament soc la teva consciencia...allà tu...i es ella la que m'ha fet arribar avui fins aquí, per complaure't i ajudar-te a fer el que estas pensant en aquests moments tan decissius... Vols que començem ja? Vinga... fes-ho es el que més desitjes amb totes les teves forçes...
V. No es pas veritat... espera. Deixa'm pensar. Jo no recordo que volgues morir en cap moment...
A.Pot ser que ara no ho recordis...pero en la teva consciencia està...ho vas pensar i meditar fa pocs minuts. En el teu subsconciscient es va quedar...esperant l'instant en què aparegues jo...fes-ho ja..no tinc tot el dia...Tinc mes cites avui que m'esperen...
V- Altres cites? Pero si ets la meva consciencia...a qui mataras més avui? La meva consciencia es nomes meva i de ningú més. Això si que no ho permetré...
A.Pero tu em comparteixes amb altres persones...Les teves relacions, el teu entorn, la teva vida...que fem amb totes aquestes coses? Es la teva cosnciencia la que actua ara...Persones a las que vas estimar o vas desitjar matar en algun determinat moment...Jo actuo de vegades, sense pensar en les conseqüències...
V- M'estàs provocant massa. Jo no t'he avisat...buf...m'estic cansant ja de tant sufriment. Aixi que soc jo la que et mato a tu...ai, pero que he fet? Si també soc jo la que em moro...
A.Evidentment, estimada, que et pensaves?
V. Has matat a la teva consciencia...i per aquest motiu tu també mores...Ets tu mateixa la que et mates. Has actuat inconscientment...jo ja et vaig avisar que era el teu altre jo, recordes? Ara jo soc tu... i em sento ferida...ai, que has fet? Som dos ànimes bessones ara i amb un mateix desti...Tu has sigut el teu propi assasí...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer