Com m'agradaria...

Un relat de: freakes

M'agradaria, de vegades, no sentir gelosia vers els altres ni enveja. Tan sols volguent la felicitat als del teu entorn començant pel teu propi jo.

M'agradaria no tenir recança, ni pensar perque em sento dolguda o menyspreuada quan dones el que pots de tu mateix, esperant alguna cosa a canvi quan en realitat no cal esperar res.

M'agradaria seguir el meu propi cami, sense trobar tants obstacles, ja que m'impedeixen de veure el final d'un conte real.

M'agradaria no pensar ni donar tantes voltes a les preocupacions del dia a dia, sentint-me lliure en tot moment per expressar el que vull dir i sento.

M'agradaria poguer entendre sempre als amics i companys, al a familia, tenir paraules, gestos i demostracions diaries perque comprenguessin que tot te solucio, que de vegades hi ha problemes i discussions, que el que cal es respectar les opinions de tothom! Que dificil es comunicar-nos establint tot un diàleg a 2, quan no sempre existeix lo principal: un emissor i un receptor.

Qui no s'ha trobat fent monolegs davant el seu interlocutor, pensant dins seu, m'estarà escoltant?, ho estarà entenent? algu, de veritat, em comprenc?

M'agradaria no tenir por a res, sentint-me segura vers les decissions que vaig prenent.
No dubtar tant, ara si, ara no. Si es que si, doncs endavant. I si es que no, doncs tambe endavant!

M'agradaria no tenir por al compromis, no ser tan inestable, saber el que vull. Mantenir els lligams, establir-ne de nous, sense preocupar-se tan pels vells. Obrir noves portes i tancar-ne d'altres, i potser, amb una mica de sort, qui sap, si s'obrirà alguna finestra...

En definitiva, quantes coses m'agradarien que em passesin en aquesta vida....I llavors es quan crido i em dic a mi mateixa: PACIENCIA, que tot arribara tard o d'hora qualsevol dia. Viu el moment present i disfruta d'ara, estimada amiga!!!

ninfadelscontes

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer