Són instants

Un relat de: Qu1MiCa

Passen molt de tant en tant i, a més a més, no avisen.

Són aquells moments quan et sembla fer un pacte amb el rellotge. El tracte és ben senzill, li promets seguir donant corda amb una única condició: ell deixa de marcar els següents segons. Ell accepta i aleshores és quan sembla que el món s'atura. El món roman immòbil per uns instants.


(...)


Però només per uns instants, no us enganyeu pas, són segons(?); i malauradament, venen com van: ràpid, massa ràpid, rabiosament ràpid. Doncs el rellotge es farta, no té paciència o bé... se'n riu de tu.

Sento ha dir, tot sovint, que són mals temps pels somiadors...començo a pensar si no serà veritat.

Comentaris

  • Llegir aquest breu relat...[Ofensiu]
    nuriagau | 10-03-2009 | Valoració: 10

    Llegir aquest breu relat ha estat un d'aquest instants que duren segons, com dels que parles al teu relat.

    Felicitats!

    Núria

  • Mals temps?[Ofensiu]
    drocera | 04-02-2009 | Valoració: 9

    Descrius un moment màgic, un instant en què s'atura el temps... i sempre esdevé massa curt.

    Però em sobta, després, que diguis que són mals temps pels somiadors. Què t'ho fa dir?

  • Moltes gràcies!!^^ S'agraeix un comentàri de tan en tan.. i més si és d'algu que ha valorat el que has escrit.

l´Autor

Foto de perfil de Qu1MiCa

Qu1MiCa

11 Relats

36 Comentaris

14730 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Abans de tot, començaré dient que aquest no és el meu món. Jo no sóc pas de lletres...però aquí em teniu, sense pretensions, i sense cap esperança de guanyar un premi Planeta :D


Un cop avisats . . . dir que estic estudiant química (si més no, s'intenta!), m'agraden les pel·lícules antigues i no tan antigues, la fotografia, un bon llibre, una bona excursió, un bon dia i encara millor una bona nit!! el bon menjar, la bona companyia!! i la bona música, que no falti mai la música!!



;)