Saps? M'agradaria...

Un relat de: mistika

M'agradaria ser llàgrima,
Per recórrer les teves galtes.
I m'agradaria ser petó,
Per perdrem en els teus llavis.

M'agradaria ser ànima
Per recórrer cel i muntanya
I m'agradaria ser horitzó
Per perdrem en l'infinit.

M'agradaria ser pluja
Per recórrer la teva cara.
I m'agradaria ser cançó,
Per perdrem en l'aire.

M'agradaria que m'estimessis,
I que sempre em recordessis.
I m'agradaria, que jo per a tu,
Tingués un espai en el teu cor,
Ser un petit suspir
I quelcom més que un record.

Comentaris

  • Precios...[Ofensiu]
    Sanke85 | 27-08-2005 | Valoració: 10

    M'agradat molt, és molt dolç, molt tendre. També m'agrada totes coses que t'agradaria ser... llàgrima, petò, ànima, horitzó, pluja, cançó. Tan de bo que et recordi i t'estimi sempre.

    És un poema que tot i no ser molt llarg, transmet en poques paraules tot el que ha de transmetre al lector/a.

    P.D.:M'ha recordat un "poema" dels meus que te per títol: "M'agradaria poder dir" que parla una mica sobre l'amor i el desamor, llegeix-te'l a veure que et sembla.

    Una forta abraçada. Et seguiré llegint.

    Sanke85

  • Que wapo![Ofensiu]
    Sareta_16 | 19-08-2005 | Valoració: 10

    Com triumfa tia.. es molt bonic!^^
    A mi també m'aradaria tot això am el nene dels meus ojus.. no te lo e kontauuu... tengu novioo! oh yeahhh.. el niniu de mis ojusSs.. (L)
    wenu ia te pondre al dia.. jijiji
    Ta kurrat el relat!!;D

  • somiar... i despertar![Ofensiu]
    Gica Casamare | 22-07-2005 | Valoració: 10

    A mi també m'agradaria, però em diuen que no pot ser... em condemnen al no... als éssers humns no ens haurien de donar la capacitat de somiar, perquè després et desperten...
    Com pots veure estic en un momemt pluf! així que prefereixo llegir l'Odet amb calma, que segur que me la llegiré.
    És curiós quan jo estava a COU (sí, sóc del pliestocè!) vaig escriure una novel.la de vampirs, algun dia l'haig de madurar...
    Per cert, fent un tomb pels teus relats m'agrada l'ús que fas de les paraules.

  • m'agradaria ...[Ofensiu]
    OhCapità | 10-05-2005 | Valoració: 9

    saber expressar sentiments i emocions amb la teva pulcritud, amb la teva senzillesa, saps?

    des de Odet , la vampiresa, mmm, no volia ésser mossegat per ningú més, mmm, ara m'agradaria ..., saps?

    Molt bé, mmm, un poema dolç i tendre, amb amor.

  • Moplt maco noia[Ofensiu]
    ITACA | 04-05-2005 | Valoració: 10

    El trobo molt dolç, cada vegada escrius mes be Titi !!!!!!! ais la meva nena, uns desitjos molt sensibles molts macos, a qui no li agradaria noia ... Felicitats titi, es molt bufó i tendre.

    La teva amiga la tata Clara

  • ser...[Ofensiu]
    Capdelin | 02-05-2005 | Valoració: 10

    qualcom més que un record..." què guapo! perquè els records són cendra d'un foc ja apagat...
    i ami m'agradaria que aconseguissis tots aquests desitjos teus i que seguissis escribint i expressant sentiments teus...
    veig que utilitzes poèticament la "teva llengua"... catalana (ja ja és que estava mirant el dibuix de la dreta )
    felicitats i et seguiré llegint o com dius tu, et seguiré VISITANT...
    un petó i una abraçada, guapíssima!!!

  • uooo![Ofensiu]
    Sareta_16 | 18-04-2005 | Valoració: 10

    Algun dia m'encantaria ser la protagonista d'algun dels teus poemes!!
    Jolin nena, 14 anys i com escrius...renooooi!:)
    És preciós, tens un estil molt teu que em mola molt mistika!
    tu i jo serem bones amigues, ho veig!:)
    És molt bonic, tot no hi ha part que destaqui!
    TrEmEndoOo!xD

  • sí senyora![Ofensiu]
    Shu Hua | 07-04-2005 | Valoració: 10

    Càlid, tendre, bonic, poètic, molt maco. Cada cop fas millors poesies, més elaborades, més madures. Un tema com aquest, tractat amb originalitat i fàcil de llegir.
    Només un però, i em referiré al tema: compte amb dependre massa d'algú altre. El teu home t'ha d'ajudar a fer realitat els somnis, però qui ha de fer la tasca és una mateixa. No hem de perdre mai la identitat per ningú. Jo entenc així el verb estimar.
    Un petó, bonica
    Glòria

Valoració mitja: 9.8