Per què? (Grans preguntes de l'humanitat)

Un relat de: mistika

1.Per què rentem les tovalloles, si representa que quan les utilitzem estem nets?
(Això més d'un/a segur que ho a pensat. D'acord que estem en sequera...però no cal ser porquets).

2.Molt bé existeix "Orient Mitjà" , això que vol dir que també hi ha un Orient Gran i un de Petit?

3.Per què diem: tranquil no passa res, quan algú ens trepitja; si en veritat, per dins, t'estàs morint del mal. (Cabró clar que passa que no tens ulls a la cara? Que m'has destrossat el peu!)

4.Quin és el temps verbal que hauríem d'usar quan diem: això no hauria d'haver passat? El preservatiu imperfecte.

5.Per què diem no et sento si quan en veritat "passem un quilo" d'escoltar?

6.Per què sempre s'ha dit el príncep blau i no el príncep verd florescent, per exemple?
( Jo us puc afirmar que els prínceps blaus no són reals i les princeses encantades tampoc, sinó que; ells són uns gripaus ben disfressats i elles unes ventafocs amb un bon maquillatge.)

7.Per què obrim la boca cada vegada que mirem el sostre?

8.I una altra d'obrir la boca...Per què les dones cada vegada que ens fem la ratlla dels ulls, obrim la boca?

9.Si ets mut i la policia t'arresta, té sentit que et diguin: Té dret a restar en silenci?

10.De quin color és un camaleó si es posa sobre un vidre transparent?

11.Per què polsem més fort les tecles del comandament a distància quan les piles s'estan acabant?

12.Per què quan parlem per telèfon i, nosaltres, no sentim al interlocutor; cridem més i li preguntem si ell ens sent, si per molt que ens contesti, no el sentirem?

13.Per què li tenim tanta mania al numero 13? I per què mai podem deixar en 13 el volum del televisor?

14.Per què has mirat al sostre desprès de llegir la pregunta numero 7?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer